Strikeforce: Diaz vs Noons 2 ****SPOILERS****

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Taisi olla naistuomari toi 30-27. Arvosteli varmaan ulkonäön perusteella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
2-2 erissä ja jännitys tiivistyy, mutta jotenkin tuntuu että tää on varmaa 4-0 Diazille tuomareiden korteilla.

Diaz vs Noons oli ihan perus hyvää pystyottelua. Mielestäni Noons ryöstettiin, hän teki kuitenkin paljon enemmän damagea ja osumat olivat parempia. Ainut oli ensimmäisen erän notkahdus. Diaz:lle kirjattiin aivan liian monta hyvää osumaa.

JC ryöstettiin myös halisi kuitenkin pystyä paremilla osumilla ja yritti kokoajan lopettaa ottelua. Thomson ei loistanut kuin ensimmäisen erän lopussa sivukuristuksella ja 2. erässä mattopainilla, saamatta kuintenkaan mitään kummempaa aikaiseksi.

Strikeforce alkaa tuottamaan hyvä tasoisia otteluita. Toivottavasti näitä lisää jatkossa.

Woodley vs Galvao: Andrea näytti taas huonolta, kuten viimeksi Macacoa vastaan. Kipinä hukassa. Woodley on laatuprospekti, mutta StrikeForcella ei ole tarjota herralle kovin montaa järkevää vastustajaa nykyisellä miehityksellä. Seuraavaksi vastaan Riggs?

Thomson vs JZ: eka erä oli timanttia, mutta erät kaksi ja kolme hieman vaisuja. Tasainen matsi, mutta olisin antanut erät 1 ja 3 JZ:lle ja erän 2 Thomsonille.

Diaz vs Noons: ekat kaksi erää oli hyvää meininki, mutta sitten matsi alkoi toistamaan itseään. Kumpikaan ei erityisemmin puhutellut.

Noons teki enemmän damagea, löi painavemmat iskut, löi useammin, tuli enemmän eteenpäin. Itse olisin kyllä pisteyttänyt korkeintaan tasuriksi.

Mun mielestä nuo Strikeforcen lyöntitilastot oli väärin päin. Ja oon näemmä ihan faktisestikin oikeassa. Ei KJ:llä ollut juurikaan sanomista muuta kuin toisessa erässä, kun Diaz kadotti rytminsä.

Back
Ylös Bottom