Strikeforce: Carano vs. Cyborg ***Spoilers***

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Strikeforcella on tosiaan potentiaalia kasvaa isoksi UFC:n rinnalle, mutta tämä kertoo aika paljon tämän hetken "voimasuhteista":

"Strikeforce: Carano vs. Cyborg" live broadcast draws 576,000 viewers, UFC 100 replay nabs two million.

Jepjep...

Huomioidaan myös Spiken näkyvyys joka on artikkelinkin mukaan "hivenen" laajempi. Jutun mukaan Spike tavoittaa 98miljoonaa Kotitaloutta kun taas Showtime 21miljoonaa. Tietysti kyseessä oli vain uusinta ja Strikeforce sentään oli live, mutta pääasia, että Strikeforce pysyy edelleen pystyssä (toivottavasti) ja tarjoaa mielenkiintoisia match-uppeja jatkossakin.

Täytyy kuitenkin muistaa, että Showtime on maksukanava kun taas Spike on kaapelissa.

Muihin Showtimen ohjelmiin nähden toi eventti veti mukavasti katsojia, enemmän esim. mitä hittisarjat Weeds ja Californication vetelee yleensä (Dexter on ihan omilla lukemillaan Showtimella).

Mä ite toivon hartaasti, että Strikeforce tulee pärjäämään. Jo pelkästään Cokerinkin, mutta ennen kaikkea lajin kannalta. Ainakin ite oon tykännyt kaikista viime aikojen SF-tapahtumista. Btw... mun mielestäni isojen nimien puutteessa nuo catch weight -matsit tuollaisinaan on ihan hyvä idea. Sais nyt vaan se Cung Le tulla puolustamaan sitä vyötänsä vaan pikku hiljaa. Mutta kuinka realistisena tätä pidän, että Strikeforce nousee tasavertaiseksi kilpailijaksi UFC:n kanssa? Mahdollisuudet on, mutta ainakin tällä hetkellä UFC on se tunkion ehdottomasti suurin kukko, ja en pitäisi sitä ollenkaan ihan mahdottomana, että mikäli Strikeforcelle tulee talousvaikeuksia, niin UFC ostaa sen pois kuleksimasta ja sulkee sen.

Mä ite toivon hartaasti, että Strikeforce tulee pärjäämään. Jo pelkästään Cokerinkin, mutta ennen kaikkea lajin kannalta. Ainakin ite oon tykännyt kaikista viime aikojen SF-tapahtumista. Btw... mun mielestäni isojen nimien puutteessa nuo catch weight -matsit tuollaisinaan on ihan hyvä idea. Sais nyt vaan se Cung Le tulla puolustamaan sitä vyötänsä vaan pikku hiljaa. Mutta kuinka realistisena tätä pidän, että Strikeforce nousee tasavertaiseksi kilpailijaksi UFC:n kanssa? Mahdollisuudet on, mutta ainakin tällä hetkellä UFC on se tunkion ehdottomasti suurin kukko, ja en pitäisi sitä ollenkaan ihan mahdottomana, että mikäli Strikeforcelle tulee talousvaikeuksia, niin UFC ostaa sen pois kuleksimasta ja sulkee sen.

Itsekkin pelkään noin käyvän, tuffaajat sun muut wwf hemmot valtaavat skenen...Kokee priden kohtalon.
StrikeForcessa ei ole muuta vikaa kuin, että organisaation nimi on ihan perseestä...

Mitä? Nimihän on aivan loistava. Mahtipontinen, asiaankuuluva eikä sisällä ABC-soppaa. :rolleyes:

Niin no, SF on vain vähän tympeä ja ehkä hölmö nimi, tosin jos se uppoaa massoihin niin ok...
Mutta onhan nyt Pride, Dream, Ufc, M-1 huomattavasti parempia nimiä...Tosin jossain japsimaassa joku Hero oli tai on(en tiedä) aika sux, siis nimenä....

No eipä paljoa väliä jos matsit on ok....Mutta parempi olisi BJJ-DarkAssSideForce

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom