Strikeforce: Carano vs. Cyborg ***Spoilers***

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mammojen matsi oli kyllä erittäin viihdyttävä, mutta pakko kompata muita ja todeta, että teknisesti aika karmean näköistä välillä. Varsinkin pystypaini.

werdum näytti hieman pieneltä tossa, ja näytti myös olevan (taas) pikkasen pulassa pystyssä ajoittain. Overeemia vastaan tulisi kuokkaan.

Werdum oli kuitenkin yli 10 kiloa kevyempi tässä matsissa mitä viimeksi, joten tuosta ehkäpä johtuu. Mun mielestä Werdumin on turha lähteä pistämään painoa lisää, sillä viimeksi mies oli suoraan sanottuna läski.

Viimeksi jo Overeem selvisi yllättävän pitkään Werdumin guardissa hengissä ja jos uusintaa tulee, niin en usko matsin menevän edes mattoon asti.

Crys on kyllä todella vakuuttava. Eihän toisista naisista ole sille mitään vastusta kun on niin perkeleen vahva ja kovassa kunnossa. 155 vaan ja BJ:tä vastaan ;)

Mousasi lämmitteli itselleen tittelin. Enkä usko,että SF:ssä on hirveästi vastustajia hänelle.

Werdum teki mitä lupasi. Oli ihan hyvä eventti ja jos SF:s nyt jatkaa järkevästi niin saattaa tästä kasvaa jopa ihan kohtalainen vastus UFC:lle.

Siis mitä V*TTUA ... Mitä tää nyt on olevinaan että Cyborg juhlii voittajana vaikka tuomari tuli väliin vasta erän loputtua!?! onko tuosta mitään tarkempaa tietoa kun en nähnyt että cArano olis taputtanutkaan? Tuomari antoi kellon jälkeen vielä vetää jopa yhden lyönnin ennen väliin menoa..-.

Siis mitä V*TTUA ... Mitä tää nyt on olevinaan että Cyborg juhlii voittajana vaikka tuomari tuli väliin vasta erän loputtua!?! onko tuosta mitään tarkempaa tietoa kun en nähnyt että cArano olis taputtanutkaan?

Ei kai tuosta sen tarkempaa kuin että tuomari voi lopettaa ottelun vaikka 10s sen kello jälkeen jos siltä tuntuu. Mikä tässä on siis väärin? Että kello ehti soida?

Tuomari antoi kellon jälkeen vielä vetää jopa yhden lyönnin ennen väliin menoa..-.
Tuo nyt ei ole mitenkään harvinaista...

Siis mitä V*TTUA ... Mitä tää nyt on olevinaan että Cyborg juhlii voittajana vaikka tuomari tuli väliin vasta erän loputtua!?! onko tuosta mitään tarkempaa tietoa kun en nähnyt että cArano olis taputtanutkaan? Tuomari antoi kellon jälkeen vielä vetää jopa yhden lyönnin ennen väliin menoa..-.
Tuomari tuli väliin ehkä puoli sekuntia ennen erän loppua. Huonolaatuisesta videosta voi saada väärän kuvan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juuri näin. Eikä Gina kyllä valittanu tuomiostakaan, ihan selvästi ei enää halunnu saada lisää turpaan.

En ole lukenut Strikeforcen sääntöjä, mutta kyllä normaalisti tuomari voi keskeyttää matsin ihan milloin huvittaa. Myös erätauolla.
Kiitokset jälleen näsäviisaasta kontribuutiosta. Jos ennen kommentointia olisit ko. ottelun katsonut, niin saattaisit tietää että tuossa tilanteessa kuitenkin oli aavistuksen epäselvää menikö tuomari väliin erän loppumisen takia vai keskeyttikö ottelun Caranon ollessa puolustuskyvytön.

e. ja olettavasti Same oli katsonut samaista lyhyttä videota kuin minä, jossa oli äänet epäsynkassa, eikä hidastuksia näytetty.

Aikamoista läiskimistä se naisten tappelu oli, mutta kuitenkin ihan viihdyttävää. Voimaero oli hippasen liian suuri Cyborgin eduksi. Hieman joutui hieraisemaan silmiä kun Carano pääsi full mounttiin ja nousi sitten vain ylös?!

Aikamoista läiskimistä se naisten tappelu oli, mutta kuitenkin ihan viihdyttävää. Voimaero oli hippasen liian suuri Cyborgin eduksi. Hieman joutui hieraisemaan silmiä kun Carano pääsi full mounttiin ja nousi sitten vain ylös?!

joo mietin itse samaa ja cyborg päästi ginan kans pari kertaa ylös, jäin miettii että mitä vittua ne puuhaa. no eventti oli kaikin puolin katottava, jollain tapaa viihdyttävä mutta melkoisen lyhyt, ihmettelen ettei undercardia näytetty ollenkaan, aikaahan olisi vissiin ollut aika reilustikkin.

Kokonaisuutena tuo oli ihan hyvä eventti. Olin kieltämättä melkoisen yllättynyt siitä, että Mousasi tuosta noin vaan käveli Babalun yli. Ihan hyvin näemmä 185:stä hyppääminen ylös onnistui! Sitä minä en kylläkään ymmärrä, että mitä bolemiikkia tuossa Caranon ja Cyborgin matsin keskeyttämisessä oli? Ihan oikein Rosenthal teki, kun meni väliin. Gina ei mitenkään puolustanut itteään vaan otti pataan 100-0 tuolla kyseisellä hetkellä. Onhan vähän vastaavaa tullut ennenkin. Tim Sylvia tyrmäsi yhden vastustajansa high kickillä täsmälleen samalla hetkellä ku summeri soi mikäli nyt ihan oikein muistan. Mutta sitä mun kyllä pitää ihmetellä, että minkä ihmeen takia Gina NOUSI seisomaan vaikka se sai mountin??

minkä ihmeen takia Gina NOUSI seisomaan vaikka se sai mountin??
3:53 paikkeilla blondimimmi lähtee kääntymään alla kyljelleen, ja 3:50 - 3:49 paikkeilla Gina selvästi horjahtaa mountista ja näyttäisi olevan päätymässä blondin halfguardiin. Siinä vaiheessa nousee ylös, ei siis suoraan mountista. Kaipa ei vaan uskonut pystyvänsä kontrolloimaan blondia matossa, siinä mun veikkaukseni.

3:53 paikkeilla blondimimmi lähtee kääntymään alla kyljelleen, ja 3:50 - 3:49 paikkeilla Gina selvästi horjahtaa mountista ja näyttäisi olevan päätymässä blondin halfguardiin. Siinä vaiheessa nousee ylös, ei siis suoraan mountista. Kaipa ei vaan uskonut pystyvänsä kontrolloimaan blondia matossa, siinä mun veikkaukseni.

Helpommin se sitä matossa olisi voinut kontrolloida kuin pystyssä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom