Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse arvostan enemmän alasvientejä. Tietenkin lyönnit joista tippuu on sitten asia erikseen.
Alasviennit tosin merkkaavat aika paljon, mutta noi Jardinen alasviennit.. ei jösses! Sokea kanakin näki että vei alas sen takia että oli juuri saanut pommia nassuun tai alko piiputtaa saatanasti. Sitte ku sai vietyä tonttiin, pisti pään Moussen mahan päälle ja näytti siltä et ois ottanu tirsat siinä.Itse arvostan enemmän alasvientejä. Tietenkin lyönnit joista tippuu on sitten asia erikseen.
Joo, Mousasi veti vain 15 kertaa enemmän lyöntejä päähän kuin Jardine (122 vs. 8). Hyvin pieni, lähes huomaamaton ero ottelutilastossa.Ehkä pienoinen ryöstö mutta ei mikään vuosisadan sentään.
- Olen aivan samaa mieltä.. Lisäsin vain, että jopa tuon pistesysteemin puitteissa pisteytys oli epäoikeudenmukainen.. Varsinkin tuo alasvientien pisteyttäminen on naurettavaa.. siis jos ne eivät johda mihinkään, vaan toinen pomppaa heti ulos; ja tuntuu, että monet saavat enemmän jopa aikaan alhaalta esim. lukotusyrityksen ja lyöminen (joskin yleensä aika tehotonta)..
No se 1 piste lähti Mousasilta sen upkickin takia. 10-9 oli kyllä kanssa ryöstö. Kaipailisin UFC:hen Priden tyylistä tuomarointia.
Mikä siinä Diazissa nyt niin vituttaa? :D Sehän on viihdyttävä ku mikäPerkeleen Diaz.. Ai että kun vituttaa.. Aokilta hieno voitto ja Sardiinille lahja tasuri. Mutta viihdyttävä eventti oli.
Paul Daley....jep hyvä game plan ja silleen. Ei muuta kun snägärille huitomaan.
Itse lähtisin siitä, että alasvientejä voi ja tulee pisteyttää, sillä saadaanhan silloin jotain merkittävää aikaiseksi, mutta samaan hengenvetoon näkisin, että jos vastustaja pystyy counteroimaan joko vääntämällä itsensä parempaan positioon tai nousemalla ylös, tulee se pisteyttää samalla tavalla. Tällöin molemmista tekniikoista irtoaa pisteitä, mutta pelkkä alasvienti ei riitä, vaan matossa täytyy myös tehdä jotain.
Mikä siinä Diazissa nyt niin vituttaa? :D Sehän on viihdyttävä ku mikä