Shinya Aoki vs. Lyle Beerbohm: ei tartte paljoa kirjoittaa, otteli vahvaa painijaa vastaan ja voitti helpon näköisesti.
Gegard Mousasi vs. Keith Jardine : Mousasin TDD oli aivan hanurista, pysty on tosi vahvaa mutta nyt on syytä ruveta paikkaamaan selviä aukkoja omassa pelissä. Tossa iässä ja tolla pystyllä on mahikset vielä korkeelle, mutta tällä hetkellä ei olis UFC kovempaa kärkeä vastaan paljoakaan mahkuja. Hyvin kuitenkin pääs Jardinen alta pois joten jotain hyvää löyty tosta kuitenkin. Sitten ottelun lopputulokseen joka oli mun mielestä perseestä! Se että vie miehen alas vain tehdäkseen EI MITÄÄN, ei parempaa position hakua, ei lopetus yrityksiä, ei edes ground and poundia (1 lyönti yritystä ei voi laskea) ei voi voittaa erää. Se että Mousasi nousee sieltä aina vahingoittumattomana ylös pitäisi melkein tasata pisteet noista alasvienneistä. Olisin ite antanut erät 9-9 10-9 10-9 Mousasille
Gilbert Melendez (c) vs. Tatsuya Kawajiri : Melendez on pirun kova kaveri ja vaikka Kawajiri onkin kanssa kovasti arvostettu LW niin ei näyttänyt kovinkaan tasaväkiseltä ottelulta. Uskon että Melendez antais kovat matsit kaikille LW sarjan kärjille. Itse rankkaisin Melendezin jaetulle 1 sijalle Edgarin kanssa ja uskoisin että Melendez veis silti ton matsin.
Nick Diaz (c) vs. Paul Daley : Aivan mahtava matsi, Diaz taas näytti että toi sen epäortodoksinen nyrkkeily on todella vaarallista ketä tahansa vastaan, vastassa on yksi kovimmista pystyottelijoista ja diaz hoiti ton homman "helposti" kotiin. Diaz tiputettiin pahan näkösesti ja pelkäsin että toi päättyis daleyn gnp:hen mutta mitä vielä. Diaz nous ylös, jatko samaan tyyliin ja lopulta tiputti Daleyn. Diazin tapa lyödä myös vartaloon toimii myös hyvin ja mun mielestä yks noista "lopetus" lyönneistä näyttäis osuvan tonne maksan seutuville. Mahtava matsi ja lopetus ei ollut mun mielestä liian aikainen.
Sidenote
GSP VS Diaz olis mielenkiintoinen matsi. Koska jos GSP hakkaa Shieldin niin ei oo ketään jälellä ellei se tosiaan nouse tonne ylempään sarjaan. Diazin kunto riittäis tohon viiteen erään varmasti, diazin pysty on vaarallista sekä myös BJJ. GSP veis luultavasti tätä matsia mattoon jatkuvasti mutta 5 erän matsissa uskon että diazilla olis mahollisuudet lukottaa tai tiputtaa GSP. Uskon että toi 5 erän matsi antais paremmat mahikset Diazin voittoon kuin 3 eräinen.
Krapula niin en jaksanut panostaa kirjoitukseen tai kirjoituksen ulkoasuun, pyydä anteeksi.