Stratovarius uusiin puihin

Latvala on oikein mainio, vaikka itse diggailen yhä eniten edesmenneen P. Wallin soittelusta. Mutta asiaan palatakseni, mulle tuli aivan hullu ajatus uudeksi Stratovariuksen laulajaksi: Antti Tuisku.. :urjo:

Originally posted by tseif
Latvala kyllä kova vetämään. Varsinkin jos kattoo tuon Follow the reaper kitarakoulu videon, jossa Laiho soittaa Latvalan kanssa. Puhumattakaan vanhoista Stonen biiseistä :thumbs:
Henk. koht. itsekin kitaristina tykkään näistä suomalaisista myös Liimataisen Janin soitosta/nopeudesta.

IMO Children Of Bodom olisi ihan v**un kova, jos hoitaisivat jonkun kunnon hevikurkun laulamaan Laihon tilalle.

Strato olisi ihan OK, jos liian steriilin kikkailun sijasta saataisiin vähän fiilistäkin mukaan hommaan. Joku rasvainen vokaalikukko voisi hoitaa homman kotiin, mutta Tolkin urpokertoimen tietäen todelliset vokaalimiehet tuskin ovat kiinnostuneita kauaa hyppimään Tolkin kulloistenkin "taiteellisten ambitioiden" mukaan.

Originally posted by IronMind
Strato olisi ihan OK, jos liian steriilin kikkailun sijasta saataisiin vähän fiilistäkin mukaan hommaan. Joku rasvainen vokaalikukko voisi hoitaa homman kotiin, mutta Tolkin urpokertoimen tietäen todelliset vokaalimiehet tuskin ovat kiinnostuneita kauaa hyppimään Tolkin kulloistenkin "taiteellisten ambitioiden" mukaan.
Asiaa. Mutta itse luulen kuitenkin että oikea laulaja voisikin saada Straton kuullostamaan ihan uudelta, ja silloin pääsisi myös Tokin taiteellisuus kunniaan. Itse en usko että hän olisi mikään täysin kaupallinen pelle... Muistan kuitenkin hänen joskus sanoneen että kun täyttää 40 niin aikoo vetäytyä :rolleyes:, täysin, koska se on absoluuttinen maksimi ikä näissä hommissa. Paljonko on täällä hetkellä ?

Hoh, hoijaa. 40 maksimi ikä? Mitä helvettiä? Onhan esim. Maidenin äijilläkin toinen jalka haudassa.

Joo, Bruce on porukan nuorin ja täyttää ensi vuonna 45. Eniten ihmetyttää Mcbrainin kunto. Eihän sen pitäis pystyä enää ikänsä puolesta soittamaan muuta kuin jotain vitun triangelia, mutta niinpä vaan saa rummut kyytiä keikka toisensa jälkeen.

Hoh, hoijaa. 40 maksimi ikä? Mitä helvettiä? Onhan esim. Maidenin äijilläkin toinen jalka haudassa.
Ööh, muistaakseni Tolkki sanoi näin yhdessä haastattelussa, varmaan 1997 tai jotain (?). Haastattelu on kirjassa Bändikäsikirja tai jotain, mutta onko sillä väliä.

Ei kai Nicko McBrain ole huonossa kunnossa?

Mielestäni voi soittaa niin kauan kun jaksaa, kunhan ei muutu pateettiseksi.

No eihän Mcbrain ole vasta kuin 51 (synt. 1952)..joten tuskin mies on missään "huonossa" kunnossa :confused:

Ei nyt mielestäni mitään "maksimi"-ikää musiikissa varsinaisesti ole, lukuun ottamatta tietysti sitä kun on jo siinä kunnossa, ettei enää pysty soittamaan kuten pitäisi. Saa vain nähdä milloin Maidenista tulee sellainen nostalgiayhtye joka soittelee vain silloin kuin huvittaa, eli kerran vuosikymmenessä. Huono enne olisi se jos yleltä tulisi joku päivä "sinun tähtesi-iron maiden" :)

Originally posted by Ville
No eihän Mcbrain ole vasta kuin 51 (synt. 1952)..joten tuskin mies on missään "huonossa" kunnossa :confused:

Eipäs ole syntynyt -52 vaan -54

Muut jäsenet:

Harris -56
Murray -56
Smith -57
Gers -57
Dickinson -58

Stratovarius saa naislaulajan!

Arvauskilpailu suositun Stratovarius-yhtyeen uudesta laulajasta ja rumpalista voidaan julistaa päättyneeksi. Mikrofonin varteen tarttuu Riihimäellä asuva laulajatar Miss K. Rumpuja soittaa Stratovariuksen kosketinsoittajan Jens Johanssonin veli Anders Johansson.

Yhtyeestä ovet paukkuen poistuneen laulajan Timo Kotipellon seuraaja lyö taatusti raskaan rockin ystävät ällikällä. Pomomies Timo Tolkki on kuitenkin rauhallinen.

- Miss K tuntuu oikealta ratkaisulta. Kotipelto oli niin hyvä laulaja, että uutta mieslaulajaa ei mielestäni kannattanut ottaa tilalle. Lisäksi halusin Stratovariukseen todellisen muutoksen, ja naislaulajan myötä se on nyt mahdollista.

Tolkki tietää, että kaikki eivät purematta niele hänen valintaansa.

- Minua jännittää todella paljon. Vihan määrä oli valtava jo silloin, kun Kotipelto ja rumpali Jörg Michael lähtivät bändistä. Tiedän, että nyt viha minua kohtaan lisääntyy entisestään.

Lähde

Originally posted by batbug
Rumpuja soittaa Stratovariuksen kosketinsoittajan Jens Johanssonin veli Anders Johansson.

Voi helvetti. Kyllä käy sääliksi niitä hotelleja ja ihmisiä, jotka joutuvat Stratovariuksen tielle ko. kokoonpanolla. Johanssonin veljeksille on nimittäin loistavan soittotaidon lisäksi yhteistä se, että molemmat ovat täysiä seinähulluja, mutta eroavaisuus löytyy siitä, että Anders on vielä huomattavasti voimakkaampi. :lol2:

Mielenkiintoista kyllä kuulla, millaista uusi Strato tulee olemaan. Voihan siitä tulla hyvääkin kamaa.:)

Itse odottelen kanssa kyllä mielenkiinnolla uutta matskua. Kyllähän tässä on selvä uudistumisen paikka Stratolla ja toivottavasti parempaan suuntaan.
Originally posted by Baarikello Voi helvetti. Kyllä käy sääliksi niitä hotelleja ja ihmisiä, jotka joutuvat Stratovariuksen tielle ko. kokoonpanolla. Johanssonin veljeksille on nimittäin loistavan soittotaidon lisäksi yhteistä se, että molemmat ovat täysiä seinähulluja, mutta eroavaisuus löytyy siitä, että Anders on vielä huomattavasti voimakkaampi. :lol2:
Voihan se melkoista nähtävää olla, kun nuo velikullat pääsee vauhtiin. Tosin näillä näkymin Anders soittaa vain seuraavan levyn rummut, kiertueesta ei ollut mitään puhetta. Hammerfallin kanssa voi mennä aikataulut vähän tiukaksi ellei mies päätä lähteä veks lopullisesti Hammerfallista.

Mehutippa silmään tirskahtaa.

Originally posted by Mike
Ainakin itse olen naisvokaaleista aina ihan mehuissani.
:thumbs:

miss_k_1.jpg

Lisää :kuvia: http://www.stratovarius.com/index2....sk&PHPSESSID=1ee6860e88f75e5584d7cb33e5669113 .:whip:

Tietoa Miss K:sta:
The vocal talents of this sultry Finnish lady vary from raunchy rock to classical operatic. Her voice range is over 3 octaves and she is capable of transforming Stratovarius sound to something unique, something that has never been heard in Metal before.

She is 30 years old and has a background in gymnastics, where she has twice become a Finnish Champion, and in acting.

Ei voi paljon muuta sanoa kuin :kuola:

Entinen kilpavoimistelija ja taitava laulaja, vielä kerran :kuola: Huh, mikä nainen!

Back
Ylös Bottom