Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by tseif
Latvala kyllä kova vetämään. Varsinkin jos kattoo tuon Follow the reaper kitarakoulu videon, jossa Laiho soittaa Latvalan kanssa. Puhumattakaan vanhoista Stonen biiseistä :thumbs:
Henk. koht. itsekin kitaristina tykkään näistä suomalaisista myös Liimataisen Janin soitosta/nopeudesta.
Asiaa. Mutta itse luulen kuitenkin että oikea laulaja voisikin saada Straton kuullostamaan ihan uudelta, ja silloin pääsisi myös Tokin taiteellisuus kunniaan. Itse en usko että hän olisi mikään täysin kaupallinen pelle... Muistan kuitenkin hänen joskus sanoneen että kun täyttää 40 niin aikoo vetäytyäOriginally posted by IronMind
Strato olisi ihan OK, jos liian steriilin kikkailun sijasta saataisiin vähän fiilistäkin mukaan hommaan. Joku rasvainen vokaalikukko voisi hoitaa homman kotiin, mutta Tolkin urpokertoimen tietäen todelliset vokaalimiehet tuskin ovat kiinnostuneita kauaa hyppimään Tolkin kulloistenkin "taiteellisten ambitioiden" mukaan.
, täysin, koska se on absoluuttinen maksimi ikä näissä hommissa. Paljonko on täällä hetkellä ?Originally posted by tseif
Hoh, hoijaa. 40 maksimi ikä? Mitä helvettiä? Onhan esim. Maidenin äijilläkin toinen jalka haudassa.

Ööh, muistaakseni Tolkki sanoi näin yhdessä haastattelussa, varmaan 1997 tai jotain (?). Haastattelu on kirjassa Bändikäsikirja tai jotain, mutta onko sillä väliä.Originally posted by tseif
Hoh, hoijaa. 40 maksimi ikä? Mitä helvettiä? Onhan esim. Maidenin äijilläkin toinen jalka haudassa.

Originally posted by Ville
No eihän Mcbrain ole vasta kuin 51 (synt. 1952)..joten tuskin mies on missään "huonossa" kunnossa![]()
Originally posted by gunner
Eipäs ole syntynyt -52 vaan -54
Muut jäsenet:
Harris -56
Murray -56
Smith -57
Gers -57
Dickinson -58

Voihan se melkoista nähtävää olla, kun nuo velikullat pääsee vauhtiin. Tosin näillä näkymin Anders soittaa vain seuraavan levyn rummut, kiertueesta ei ollut mitään puhetta. Hammerfallin kanssa voi mennä aikataulut vähän tiukaksi ellei mies päätä lähteä veks lopullisesti Hammerfallista.Originally posted by Baarikello Voi helvetti. Kyllä käy sääliksi niitä hotelleja ja ihmisiä, jotka joutuvat Stratovariuksen tielle ko. kokoonpanolla. Johanssonin veljeksille on nimittäin loistavan soittotaidon lisäksi yhteistä se, että molemmat ovat täysiä seinähulluja, mutta eroavaisuus löytyy siitä, että Anders on vielä huomattavasti voimakkaampi. :lol2:
Originally posted by Mike
Ainakin itse olen naisvokaaleista aina ihan mehuissani.
:thumbs:
http://www.stratovarius.com/index2....sk&PHPSESSID=1ee6860e88f75e5584d7cb33e5669113 .:whip:
Huh, mikä nainen!