Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ant sanoi:Okei, olen kukkakeppi nuudelikäsivartinen nörtti joka masturboi tietokoneen ääressä 24/7.
Niiden kyykyt on aivan uskomattomia, ne vetää kymppejä 220kg'lla ja osa on 60kg sarjassa ja alle 20'siä. Nyt ylympialaisissakin oli 18v poika joka nosti suoraan suorille käsille yli 160kg ilman mitään vyötä, tarkoittaa että kyykyt ovat monikertaisempia painoja. Muutamat eivät käyttäneet vyötä työnnössäkään.
N.O.Kummonen sanoi:Miksi vertaat itseäsi maailman parhaimpiin urheilijoihin, mikäli et kuitenkaan kilpaile?
ant sanoi:Nyt ylympialaisissakin oli 18v poika joka nosti suoraan suorille käsille yli 160kg ilman mitään vyötä, tarkoittaa että kyykyt ovat monikertaisempia painoja. Muutamat eivät käyttäneet vyötä työnnössäkään.
Jakob sanoi:Yksi asia on melko selvää, noi sun tulokset on kyllä . Olisit edes laittanut, että vyöllä, mutta ilman vyötä tuo on kyllä niin iso paino, että on hiukan vaikea on uskoa...
Raven sanoi:Mikä ihme tuossa vyön tavitsemisessa on?? Jos on sali uransa tehnyt ilman vyötä, niin se ei todellakaan ole mitään ihmeellistä.
ant sanoi:Eli pliis, älä yritä tehdä minusta naurettavan näköistä. Huippu painonnostajat saavat penkistä reilusti yli 150kg jo 16v'nä en tiedä sitten mitä kyykkää, varmaan tuplasti enemmän, mutta 90 asteella :/.
:lol2: Sama täälläDobermann sanoi:Tän mä uskon.
BS1 sanoi:-jep, en ole ikinä kokeillut tuota enkä vastaavia. Oletko Sinä kokeillut?
Anssi sanokoot mitä sanoo, mutta mainosrahoitteinen lehti kyseessä kai?
Aivansama saako sitä suomesta vai ei virallisesti. Mitä tahansa saa suomeen ja suomesta jos sillä on kysyntää ja markkinat. Efe toimii, sitä ei saa s-marketista eikä ikivireästä mutta silti sitä saa ja se toimii.
Mikä olisikaan parempaa myynninedistämistä...Sitten jos ja kun jotain kielletään syystä taikka toisesta niin 2 viikon päästä tulee "vastaava " tuote joka toimii yhtä hyvin mutta on sitten laillinen. On näitä ennenkin nähty...
Oletko sä mukana jossain lisäravinnepisneksessä?
Nitsku sanoi:1. Sen verran että tiedän mistä puhun. Mainitut aineet toimivat jossain määrin ja jenkeissä ne ovat varteenotettava valinta. Suomessa suosisin oikeaa roinaa koska se kuitenkin toimii paremmin.Tämä siis siinä tapauksessa jos käyttäisin "aineita" säännöllisesti. Tähän saakka olen vain tyydyttänyt kokeilun- ja tiedonhaluani.
2. MD:n jutuissa on lähteet joista voi halutessaan tarkastaa juttujen väitteet.
En usko että kaikki tutkijat joita jutuissa siteerataan ovat Muscletechin tai vastaavien leivissä.
3. Tuskin amerikkalainen lisäravinneteollisuus sentään pystyy määräämään millaisia lakeja kongressi säätää:
http://sports.espn.go.com/espn/news/story?id=1815134
Jos olet yhtään seurannut mitä jenkeissä osin EU:ssakin tapahtuu lainsäädännön tasolla liittyen lisäravinteisiin, niin voipi olla että kohta kreatiinikin on kiellettyjen aineiden listalla (oikein huonolla tuurilla)
4. Ei kukaan lisäravinnekauppias ole niin hullu että toisi maahan prosteroideja myyntitarkoituksessa ja sitten mainostaisi niitä keskustelupalstoilla. Prohorkut rinnastetaan täällä kuitenkin lainsäädännössä doping-aineisiin ja tuollaisesta toiminnasta seuraisi tuomio. Eikä sillä missä bisneksessä olen mukana ole kai mitään tekemistä tämän topicin kanssa koska en diilaa kyseisiä aineita ?
ant sanoi:vastauksestasi.
Hyvä kun mainitsit muscle techin, koska, jos puhutaan vaikkapa kreatiinista, niin uskon, että ainut kreatiini jauhe mikä voisi toimiakin nimensä mukaisesti, eli pudottaa rasvaprosenttia ja kasvattaa lihaksia, parantaa suoritusta ja palautumista, on muscle techin "CELL TECH" kreatiini jauhe.
Itse asiassa, voisin koittaa sitä noiden pro-hormoonien sijaan tai molempia, koska en ole ikinä osannut päättää "jompi kumpi" juttuja.
Ahaa, eli ymmärränkö oikein että olet siis saanut lähes oikeisiin steroideihin verrattavissa olevia tulosparannuksia. Esim ennen otit penkistä 150kg ja prohorkkujen jälkeen 165kg? Paino nousi kuukauden käytöllä 5-8kg. Kävitkö mittauttamassa ennen käyttöä ja kaäytön jälkeen mm rasvaprosentin ja lihasmassan määrän?Nitsku sanoi:1. Sen verran että tiedän mistä puhun.
Jos ne toimisivat edes puolet siitä mitä mainokset lupaavat olisi niiden pimeät markkinat varmasti kovat täällä suomessa, aivan kuten esim joidenkin rasvanpolttovalmisteiden osalta. Mulle ainakin kelpaisi prohorkujen lupaamat lihasmassan lisäykset (vaikka olisivat vain puolet mitä oikeilla aineilla) jos samalla haittavaikutukset olisivat käytännössä nollassa, kuten lupaavat.Mainitut aineet toimivat jossain määrin ja jenkeissä ne ovat varteenotettava valinta. Suomessa suosisin oikeaa roinaa koska se kuitenkin toimii paremmin.
2. MD:n jutuissa on lähteet joista voi halutessaan tarkastaa juttujen väitteet.
En usko että kaikki tutkijat joita jutuissa siteerataan ovat Muscletechin tai vastaavien leivissä.
Päätöksien takana ei useinkaan ole oikeisiin faktoihin perustuvat tiedot ja perusteet vaan kyseessä on politiikkaa. Kansa yleistä mielipidettä on kuunneltava...3. Tuskin amerikkalainen lisäravinneteollisuus sentään pystyy määräämään millaisia lakeja kongressi säätää:
Jakob sanoi:Asia selvä, mä en voimannostoa.
ant sanoi:vastauksestasi.
Hyvä kun mainitsit muscle techin, koska, jos puhutaan vaikkapa kreatiinista, niin uskon, että ainut kreatiini jauhe mikä voisi toimiakin nimensä mukaisesti, eli pudottaa rasvaprosenttia ja kasvattaa lihaksia, parantaa suoritusta ja palautumista, on muscle techin "CELL TECH" kreatiini jauhe.
BS1 sanoi:Ahaa, eli ymmärränkö oikein että olet siis saanut lähes oikeisiin steroideihin verrattavissa olevia tulosparannuksia. Esim ennen otit penkistä 150kg ja prohorkkujen jälkeen 165kg? Paino nousi kuukauden käytöllä 5-8kg. Kävitkö mittauttamassa ennen käyttöä ja kaäytön jälkeen mm rasvaprosentin ja lihasmassan määrän?
Jos ne toimisivat edes puolet siitä mitä mainokset lupaavat olisi niiden pimeät markkinat varmasti kovat täällä suomessa, aivan kuten esim joidenkin rasvanpolttovalmisteiden osalta. Mulle ainakin kelpaisi prohorkujen lupaamat lihasmassan lisäykset (vaikka olisivat vain puolet mitä oikeilla aineilla) jos samalla haittavaikutukset olisivat käytännössä nollassa, kuten lupaavat.