Vastaa viestiketjuun

3 kpl M-Nutrition EAA+ -25%

Olen nyt 5,5kk treenannut tällä ohjelmalla ja saanut hyviä tuloksia. Viime treenien sarjapainot oli:

Kyykky 3x5x175kg, 172,5kg kohdalla about kuukausi sitten pudotin painoja 150kg kun ei tullut niin hyvällä tekniikalla enään ylös. Nyt on kyykky kengät ja tekniikka tuntuu paremmalta.

Mave1x5x215kg

Pystypunnerrus 3x5x72,5kg, olen pystypunneruksessa hakenut vauhtia pari kertaa pudottamalla parin viikon verran painoja.

Kulmasoutu 3x5x100kg.

Sain kyykättyä 1x3x200kg ja mulla oli 200kg tavoite kyykyssä. Nyt jatkan kuitenkin vielä 2,5kg lisäilyä ja saa nähdä montako kertaa vielä saa lisätä painoja, alkaa olemaan jo sen verran raskasta.

Minkälaisella ohjelmalla kannattaisi tämän jälkeen jatkaa? Haluan keskittyä samoihin pääliikkeisiin. Ajattelin 2 kyykkyä viikossa sekä 2 penkkiä ja mave, välillä vaihtaen et 2 mavea ja yks penkki.

Olisiko ehdottaa voimaohjelmaa? Liityin voimanosto seuraan mut ilmeisesti tällä hetkellä ei ainakaan valmennukseen pääse. Haluaisin kisata joskus tulevaisuudessa. Painoa nyt 120kg ja miinuskaloreilla edelleen mennään.

Mitä torilla tehdään kun suomalainen voittaa?
Back
Ylös Bottom