Juu, mies olen ja 24v.
En ole vielä ehkä lähtenyt kunnolla lisäilemään painoja juurikin tekniikan hiomisen takia. Mavessa huomasin kun alkoi 60kg lähestyä noin kuukausi sitten, että aloin nostamaan väärin joten kevensin taas reippaasti ja tein pidempiä sarjoja sekä opettelin videoita katsomalla. Nyt tuntuu siltä, että uskaltaa tosissaan lisätä painoja ja katsoa kuinka paljon oikeasti lähtee. Tuo pystypunnerrus on kyllä sellainen mikä tyssää heti tuohon 30kg. Viimeksi sain tehtyä just ja just 3x5, mutta viimeinen oli jo todella väkisin tekemistä. Kaikissa muissa olen sarjat saanut tehtyä ja välillä olen tehnyt enemmänkin. Nyt tuntui penkissä ensimmäisen kerran tuo 40kg että alkaa raja lähestyä.
En ole nostanut painoja joka kerta tuota 2,5kg, sillä välillä on ollut treenien välissä niin pitkä tauko, että olen nähnyt parhaaksi jatkaa sillä mihin jäinkin. Nyt siis ajattelin aloittaa säännöllisemmän treenaamisen ja vaikka välillä tulisikin pidempi tauko niin lisään aina tuon 2,5kg ja lasken painoja vasta kun kolmannellakaan yrityksellä ei mene 3x5 tai mavessa 1x5.
Laskeskelin tänään noin suurinpiirtein kuinka paljon on tullut päivässä syötyä ja huomasin, että olen tainnut syödä liian vähän. Pitää hieman nostaa annosten kokoa aamiaisella, lounaalla ja päivällisellä. En ole muuten huomannut huonoa palautumista, mutta muutaman kerran on ollut jalat hieman tukossa ja pyöräily ei ole ollut yhtä kevyttä.