StarGM™ Hockey 2007/2008

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pääsekö tuota kimppajuttua vaihtamaan, kun menin painamaan sitä "StarGM on valinnut sinulle kimpan(tmv.)"?
E: Olihan se siellä ohjeissa...
E2: Eli menossa mukana.

Mukana ollaan, tottakai! :rock: Ei näytä olevan kovin suosiossa tää peli ku on vain 8 osallistunut kimppaan. No, ainakin nyt on paremmat mahikset jäädä viimiseks :hyvä:

Pistelkääs vähän väliraportteja että miten menee. Itsellä säälittävät 391 pistettä jolla ollaan omassa 5 miehen kimpassa toisena.

Siinä neljänsadan pojon molemmin puolin useampi.

Jahas, ensimmäinen kierros sitten ohi:

1 (1) tst-butchers 801
2 (2) CCCP - Golden Shower 755
3 (3) Spetsnaz 745
4 (5) Irreversible 665
5 (4) HC Pastabaloosa 654
6 (6) KsE 628
7 (8) DonasRedMachine 605
8 (7) Golden Star 549
9 (10) Dunarit 413
10 (9) Powerhouse 401
11 (11) Heijarihauiskääntö 311
12 (12) Mohko All-Stars 271

Pakkotoisto.com kimppasarjojen 13.

Milloinkas seuraavan jakson joukkueita saa alkaa koota? Kakkosjakson peli näyttävät alkavan 9.11.2007.

Edit: Tämä ketju taitaisi kuulua tuonne muu urheilu osastolle...

Tämän vuoden NHL:lle ei muuten ole taidettu aloittaa ollenkaan omaa ketjua...

Aika homosti jakson loppu yllätti mut housut kintuissa. Olisin liitänyt ylivoimaiseen voittoon muuten.:D

Voi perse, nyce menit vikalla kierroksella ohi vaikka olin varma, että pisteitä ropisee itselle niin maan pirusti :eek: Seuraavalla kierroksella menee ukot vaihtoon.

Voi perse, nyce menit vikalla kierroksella ohi vaikka olin varma, että pisteitä ropisee itselle niin maan pirusti :eek:

Jep, ohi livahdin... Odotin, että Kipper olisi nollannut Red Wings-duosi. Ei käynyt niin, mutta onneksi omat ukot onnistuivat...

Taisto jatkuu seuraavalla jaksolla :kippis1:

Jatketaan geimejä tuossa samassa kimpassa eli näillä mennään:

kimppa: Pakkotoisto.com
ss: rintahauis

Jep, kimpassa jatkettu ja uudet pelaajat valittu... Tavoitteena parantaa sijoitusta kakkoskierroksella. "Neukku-teamit" Spetsnaz ja CCCP varokaa vaan.

Pitäisikö munkin venäjä-fanina prkl vaihtaa joukkueen nimi neukummaksi...

Nyt on porukka taas kasassa. Saatte kaikki selkäänne :curs: Rukiver!

Sorry vaan, mä vein 2.jakson voiton. JES, JES, JES :dance:

Ja voitit minut mahtavalla kahden pisteen erolla... Helvetti. Suunnitelmani rohmuta pisteitä ja ratkaista homma Pens-triolla loppukierroksilla jäi vaisuksi...

Mutta, onneksi olkoon. Seuraavalla kierroksella pidän piikkipaikan loppuun asti... ;)

Teistä Jörgeneistä ei ole mitään vastusta mulle ensi kierroksella.

Nonni, nyt on seuraavan jakson kimppa pystyssä. Sama kimppa ja tunnarit kuin edellisellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom