StarGM™ Hockey 2007/2008

Neuvostoliitto

Pertti
VIP
Ikä
46
Nyt kaikki lätäkön takaisesta kiekosta olevinaan tietävät punnitsemaan tietotaitonsa Pakkiskimppaan! Tunnaripyynnöt tähän ketjuun, kiitos!

Laiskana miehenä copypastella vaan:

StarGM™ Hockey on NHL:ään sijoittuva valmentajapeli, jossa voit osoittaa lätkätaitosi omille kavereillesi ja vaikka koko maailmalle.
StarGM™ Hockeyssä kokoat oman 6 hengen jääkiekkojoukkueen NHL-pelaajista. Heidän suorituksensa aidoissa liigaotteluissa tuovat pisteitä myös sinulle.
StarGM™ Hockeyssä pelataan kauden aikana kuusi jaksoa, joista jokaisen parhaat palkitaan. Pelaaminen maksaa vain 2 euroa/joukkue. Rahalla saat mm. 11 pelaajavaihtoa, omat kaverikimpat, lämäripelin yms.

http://www.stargm.com/

teemu445.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä odottelinkin, koska Soviet Union laittaa ketjun pystyyn tän vuoden kisasta. Eli tänne vaan tunnareita tänne päin, niin pääsee viikonloppuna kasaamaan tiimiä.

Vielä mahtuu muutama (noin 20) mukaan!

Nippanappa saattaa vielä mahtua mukaan!

Vittu minkä suosion tämä saavutti! Kolmestaanko me nyt tuota jauhetaan? Tässä tunnarit jos joku tuonne vielä eksyy:

kimppa: Pakkotoisto.com
ss: rintahauis

Juuh, ihmettelen miten hiljaista... Keväällä NHL-ketjussa vielä riitti kuhinaa ja kirjoittajia (= varmasti osa potentiaalisia pelaajia).

Rohkeasti vaan mukaan.

Nyt on muuten itsellä kurko joukkue. Olen ehkä 20 kertaa jo muuttanut...

Kyllähän nhl kiinnostaa ja paljon. Kiinnostusta heikentää tuo 2€ hinta/jakso, sais olla koko vuosi tuolla hinnalla. Kuitenkin noita ilmaisiakin nhl-manager sivuja on ja nyt jos ei ole kuin 3 pelaajaa vasta tässä mukana. No pitää tutustua tuohon stargm:ään huomiseen mennessä ja tehdä päätös. :D

Mites tekeekö joku nhl-ketjun tuonne urheiluosioon vai teenkö minä? :D

Pitäisikö tohon otsikkoon lisätä, että "vain raharötköille, köyhät älköön vaivautuko"???:jahas:

Pitäisikö tohon otsikkoon lisätä, että "vain raharötköille, köyhät älköön vaivautuko"???:jahas:
Ei se rahasta ole kiinni vaan siitä että "turhasta" pitää maksaa 2€/jakso. Mutta jos tarpeeksi tähän tulee porukkaa niin enköhän mä sitte tuu mukaan.

Hei, mistäs näkisi joukkueiden ketjutkokoonpanot ennen matseja?

Onkohan kukaan vahvistanut joukkuettaan? Muistelisin viime kevään geimeistä, että vasta vahvistetun joukkueen kokoonpanoa pystyy muut kyttäämään.

Itse en ainakaan aio vahvistaa omaa joukkuettani etukäteen. On meinaan sellainen joukkue että oijoi :D Ihan turhaan tuhlasitte rahojanne. Tuun pyyhkimään teillä muilla jäätä :down:

Hei, mistäs näkisi joukkueiden ketjutkokoonpanot ennen matseja?

Tarkoitatko meidän muiden joukkueita vai ihan änärin-joukkueiden omia...?

Onkohan kukaan vahvistanut joukkuettaan? Muistelisin viime kevään geimeistä, että vasta vahvistetun joukkueen kokoonpanoa pystyy muut kyttäämään.

Juuri näin se menee, tuossa liigapörssissä on sama juttu.

Itse en ainakaan aio vahvistaa omaa joukkuettani etukäteen. On meinaan sellainen joukkue että oijoi :D Ihan turhaan tuhlasitte rahojanne. Mä tuun viemään tän pelin. Pyyhin teillä muilla jäätä :down:

Just just, niinhän sä luulet... ;) Mulla se kurko porukka vasta onkin. Ja tietenkään en vahvista yhtään ennakkoon.

Tarkoitatko meidän muiden joukkueita vai ihan änärin-joukkueiden omia...?

Hei daa, ihan oikeiden joukkueiden kokoonpanoja. Ei mua muiden luuserijengit kiinnosta..

Kuuluisiko tämäkin tuonne muuhun urheiluun?

Pistelasku ei näköjään vielä alkanut vaikka eka peli meni jo. 3.10. eka kierros josta tulee pojoja eli vielä ehtii mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom