Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yhtä hyvin kuin minä olen voinut elää ilman Teal'cia...Ou jeah! Stargate Atlantis on mainio sarja. Nyt katsottuna 5.kauden 19.jakso ja varmaankin enää yksi jäljellä? Tv-leffa varmaankin nivoo kaiken sitten yhteen? On surun päivä jos sarja ei näe enää 6.kauttaan!! Nyyh. Miten voin elää ilman John Sheppardia?
Yhdyn suurilta osin Crusaderin ajatuksiin. Kaikki jaksot ovat lähes samanlaisia. Jollain tehtävällä ilmenee pahoja ongelmia, tai sitten joku vain hyökkää Atlantikselle, ja lopulta kaikki ratkeaa lähes siinä viime sekunnilla. Toisin sanoen samaa paskaa eri paketissa kaikki jaksot.
Tässä tuleekin tämän sarjan ihmeellisyys. Se ei tarjoa juuri mitään, mutta olen siihen aivan koukussa. Levyillä on kaikki jaksot ekasta tuotantokaudesta neljänteen tekstityksineen, ja koneella viides kausi odottaa loppuja tekstejä, niin saa nekin heittää levylle talteen. Loistava sarja, tulee ikävä kun loppuu.
Ihan paras scifi-sarja on yhä uusi battlestar galactica!!! Siitä ei voi edes väitellä. Eihän?:DFarscapessa oli tuo englannin puhuminen fiksusti hoidettu. Tai no eihän siinä puhu englantia kun John Crichton.
Hirveen vähän tulee mitään kunnon sci-fiä joten ihan hyvänä viihteenä tämä Atlantis menee. Hieman toistaa itseään ja lainailee SG-1 puolelta hyvin samankaltaisia tarinoita mutta kyllä tätä katsoo ja välistä onnistuu vakuuttamaankin.
Sama, mutta pakko katsoa. Atlantis samaa laatua kuin SG-1 8 kauden jaksot. Ilman Teal'cia ei ole kunnon Stargatea.Mä oon suuri SG-1 fani, mutta jotenkin Atlantikselle en vaan ole lämmennyt sitten yhtään, vaikka kuinka haluaisin :(
Paskapuhetta sanon minä. Nyt on mielipide kyllä rankasti muuttunut, ei olisi pitänyt puhua jos ei ole kunnolla perehtynyt. Loistava sarja.Sama, mutta pakko katsoa. Atlantis samaa laatua kuin SG-1 8 kauden jaksot. Ilman Teal'cia ei ole kunnon Stargatea.
Vielä ei ole Rononin ja Teal'cin kaltaisia kavereita näkyvissä, mutta odotan vähintäänkin kaveria joka on puoliksi karhu ja puoliksi asgårdi joka penkkaa 200 kg ja omaa S. Carterin älyn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stargate_Universe