Star Trek

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tän sarjan on parempi olla hyvä, eikä mitään SJW-feminismi paskaa. Ainakin pääosassa on itse Picard, eikä joku musta transnainen. Tai ehkä ne paljastaa, että Picard on panseksuaali ja tykkää pukeutua naisten vaatteisiin. Vaikea enää luottaa näihin.

Olihan tossa juurikin keskusteltu ko. Picardista. Viime vuoden elokuussa.

Trailereja en ollut kyllä nähnyt.
Näemmä mun linkkaamana vielä. :ROFLMAO:

Katsoin vaan tämän sivun viestit, ja ajattelin että kun noin kaukaa nekin niin ei kai tästä infoa ole ollut viime vuonna.
Hyvin unohtanut itsekin koko asian. :LOL:

Noh, ei siinä. Nyt on jotain kuvaa ja fiilistelypätkää.

No mikäs, kyllä minä tykkäsin Picardista ihan loppuun asti. Eiköhän nämä tule jatkossakin olemaan lähempänä Jason Bournea kuin Kultasormea, itse olen sopeutunut asiaan ihan hyvin. En kyllä jaksaisi enää yhtä sarjaa lisää jossa 2/3 jaksoista ollaan jossain alkuasukkaiden armoilla tai holokannella sekoilemassa ja jaksossa on aina jokin MacGyver-tyylinen opetus, niin paljon kuin TNG:stä ja muista sen aikakauden Trekeistä tykkäsinkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^
Samaa mieltä, Picard oli katsomisen arvoinen. Vähän liikaa Bournea tosiaan, mutta mieluummin sitä kuin tuota holokansi-masturbointia.

Näyttäisi jäävän Primeen, jos ei mitään viime hetken ylläreitä tapahdu.

Paramount+ on meillä muuttumassa SkyShowtimeksi jossain vaiheessa. Comcast ja ViacomCBS yhdistävät voimansa täälläpäin, että pärjäisivät paremmin suoratoistokisassa. Sen jälkeen voipi olla paljon kiinnostavampi palvelu sekin.
SkyShowtime will bring together decades of direct-to-consumer experience and the very best entertainment, movies, and original series from the NBCUniversal, Sky and ViacomCBS portfolio of brands, including titles from SHOWTIME, Nickelodeon, Paramount Pictures, Paramount+ Originals, Sky Studios, Universal Pictures, and Peacock.

Eikai tämäkin mene Pplussalle? Voi jumalauta.

Näyttäisi jäävän Primeen, jos ei mitään viime hetken ylläreitä tapahdu.

Paramount+ on meillä muuttumassa SkyShowtimeksi jossain vaiheessa. Comcast ja ViacomCBS yhdistävät voimansa täälläpäin, että pärjäisivät paremmin suoratoistokisassa. Sen jälkeen voipi olla paljon kiinnostavampi palvelu sekin.

☝️
Kummatkin olitte, tavallaan oikeassa 😫

starpicard.jpg

Viimeksi muokattu:
Tykkäsin kyllä PIcardin kakkoskaudesta, suosikki kohtaukseni oli kyllä bussikohtaus, joka kuten kaikki tässä ketjussa varmasti tietää, oli uusinta ST IV elokuvan kohtauksesta.

MUTTA ST: strange new worlds, en odottanut sarjalta yhtään mitään, mutta olin suorastaan positiivisesti yllättynyt ja tykkäsin enemmän kuin Discoverystä. Toinen kausi siitäkin on kai kuvattu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom