BB PRO Stan Efferding

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jäätävässä kunnossa tuo Stan ikäisekseen.

stan effedring.JPG

Eittämättä. Ja hyvin tuota voimaakin näyttäis vielä piisaavan, vaikkei nykyään taida niin vakavassa mielessä reenaillakaan?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olen täysin samaa mieltä Stanin kanssa. Vegan on niin pelle, että sen videota en aio edes katsoa.

Ja mistäs sä tiedät, jos et kerran hänen videoitaan edes katso?
Ihan hyvää asiaa tosta Stanin kolesterolivouhotuksesta.

Itselläni oli ihan sama mielikuva tyypistä, ennen kuin vaivauduin kuuntelemaan muutaman videon alusta loppuun. Vaikken kaikesta olekaan hänen kanssaan samaa mieltä, niin joudun silti myöntämään, että ihan hyviäkin pointteja noissa videoissa on.

Ja mistäs sä tiedät, jos et kerran hänen videoitaan edes katso?

Olen katsonut kaikki Stanin videot ja olen hänen kanssaan samaa mieltä.

Lukekaa se Kresserin diet heart myth, missä käydään tutkimusdataa läpi yli 50-vuoden ajalta. http://my.chriskresser.com/wp-content/uploads/membership-files/ebooks/Diet Heart Myth.pdf?_ga=1.230039964.120487412.1450998938

Vegaanin videota nyt ei tarvi edes katsoa tietääkseen mitä se jauhaa lihasta tai eläisrasvasta. Mielummin kuuntelen oikeiden asiantuntijoiden ja valmentajien mielipiteitä, joilla on kymmenien vuosien kokemus aiheesta.

Viimeksi muokattu:
Olen katsonut kaikki Stanin videot ja olen hänen kanssaan samaa mieltä.

Lukekaa se Kresserin diet heart myth, missä käydään tutkimusdataa läpi yli 50-vuoden ajalta. http://my.chriskresser.com/wp-content/uploads/membership-files/ebooks/Diet Heart Myth.pdf?_ga=1.230039964.120487412.1450998938

Vegaanin videota nyt ei tarvi edes katsoa tietääkseen mitä se jauhaa lihasta tai eläisrasvasta. Mielummin kuuntelen oikeiden asiantuntijoiden ja valmentajien mielipiteitä, joilla on kymmenien vuosien kokemus aiheesta.
Chris Kesser ei ole oikea asiantuntija.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom