stack booster1, animal methoxy stack, Super Tribulus 625 mg ja test

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gym
  • Aloitettu Aloitettu

gym

Terve.

kysymys kuuluu: miten kannattaa ottaa stack booster1, animal methoxy stack, Super Tribulus 625 mg ja test?
reenaan siten että aamulla kävely lenkki ja päivällä punttireeni. eli koska otan (kuinka monta minuuttia ennen/jälkeen kävelyä tai punttia), mikä kunkin tuotteen annostus? kuinka sitten välipäivinä? onko kannattavaa/hyötyä käyttää kaikkia samaan aikaan?

kiitos ja anteeks.... :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
japa sanoi:
Loistavia nämä ekat postaukset lisäravinteista :D

Niin on. Tuohon etusivulle voisi laittaa suoraan sellaisen linkin, joka veisi johonkin noista lukuisista postauksista jotka käsittelevät näitä "boostereita". Näin vähenisi ns. "tyhmien" ekojen postausten määrä huomattavasti, ja ehkä säästyisi myös köyhien opiskelijoiden rahat. ;)

EDIT: Eikä ollut sitten millään pahalla ketään kohtaan! Ok, gym? :kippis1:

Noh...Twinlabin Ripped Fuel ja Chromic Fuel antaa ainakin minulle juuri sitä,mitä hinnalta odotinkin. Salilla jaksaa rehkiä kovempaa/kauemmin ja ostoksia en kadu,vaikka olenkin köyhä opiskelija.

Jokipoika sanoi:
Noh...Twinlabin Ripped Fuel ja Chromic Fuel antaa ainakin minulle juuri sitä,mitä hinnalta odotinkin. Salilla jaksaa rehkiä kovempaa/kauemmin ja ostoksia en kadu,vaikka olenkin köyhä opiskelija.

Tai sit se vaan tuntu siltä :D

Enköhän mä popsi noi kuitenki pois ku oon "tyhmyyksissä"(?) menny ostamaan, mutta kiitos kaikille kommenteista ja ilmottelen kuinka on toimineet jos on toiminu ollenkaan.
ps: Mantu kaikki ok!;)

Suositut

Back
Ylös Bottom