SS ongelmat ja yksi kysymys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SSking
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minulla on ongelmana se, että kyykyssä sarjapainot eivät ole muutamassa päivässä nousseet mihinkään. Ja mitä apuliikkeitä pitäisi ss witchitafallissa olla? haluaisin kasvattaa hauistakin enkä vain jalkoja

polvet ovat myös hyvin kipeitä, pitää linkuttaa vasenta jalkaa. Normaaliako?

ja kannattaako kyykätä ollenkaan jos on skolioosi?

onko muuten normaalia että pystyy kyykkäämään vain 20kg ja mavettamaan nipinnapin 30kg? penkissäkin alkaa tulla raskaaksi jos pistää viisi kiloa tankoon

olen 172cm/52kg/20v/mies

Minulla on ongelmana se, että kyykyssä sarjapainot eivät ole muutamassa päivässä nousseet mihinkään. Ja mitä apuliikkeitä pitäisi ss witchitafallissa olla? haluaisin kasvattaa hauistakin enkä vain jalkoja

polvet ovat myös hyvin kipeitä, pitää linkuttaa vasenta jalkaa. Normaaliako?

ja kannattaako kyykätä ollenkaan jos on skolioosi?

onko muuten normaalia että pystyy kyykkäämään vain 20kg ja mavettamaan nipinnapin 30kg? penkissäkin alkaa tulla raskaaksi jos pistää viisi kiloa tankoon

olen 172cm/52kg/20v/mies

Ainakin mitoista voisi sanoa, että taidat olla alipainoinen? Älä missään nimessä rasita enempää polvia jos et pysty kävelemään normaalisti vaan täytyy linkuttaa. Nyt jos puhut kyykyssä ja mavessa maximi ykkösestä niin ei ole normaalia, jos olet vasta aloittanut salitreenaamisen, silloin tätä voisi luokitella jo normaaliksi. Lääkäriltä saat varmasti hyvää tietoa esim. skolioosistasi ja muista vaivoista, jos pahoja niin silloin täytyy räätälöidä itsellesi sopiva ohjelma ja liikkeet..

Ottaen huomioon pituuden ja painon ja sen että on polvi kipuja niin veikkaisin tekniikkaa syypääksi siihen että sarjapainot eivät nouse.

Ottaen huomioon painon ja olemattomat sarjapainot mä veikkaisin myös peruskunnon ja tottumisen liikuntaan olevan tasan nollan luokkaa. Siinä tilanteessa antaisin sellaisen standardista poikkeavan ohjeen, että unohda hetkeksi sarjapainojen kasvatus, totuta kehoasi liikuntaan liikkumalla ja kävelemällä paljon ja tee salilla liikkeitä tyhjällä tangolla tai vaikka jumppakepillä, kunnes tuntuu että kroppa ja ne polvet alkavat tottumaan liikuntaan, kehonhallinnassa ja tekniikassa alkaa olla jokin pohja mukana ja ala vasta siinä vaiheessa miettimään ohjelman mukaista, tai minkäänlaista, sarjapainoproggressiota.

Skolioosin vaikutuksista mihinkään en sano mitään kun en tiedä.

Tulin tänään miettineeksi, että olen tainnut kyykätäkin väärin. Siinä vissiin pitääkin nojata eteenpäin aika reilusti

Low barina joutuu nojaamaan jonkin verran, millään tyylillä ei pidä nojata ehdoin tahdoin luontaista liikerataa enemmän.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Low bar ja high bar-termit viittaavat siihen, kuinka ylhäällä niskassa tankoa pidetään. Tämä vaikuttaa merkittävästi kyykkäysasentoon ja liikerataan. Haulla löytyy lisätietoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom