Spybot päivitykset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja japa
  • Aloitettu Aloitettu
Olen kokeillut saada Spybot ohjelma päivityksiä jo parikin viikkoa ja joka kerta alkaa lataaminen ja pirun kauan kestettyä tulee että virheelinen tarkistussumma? elikkä mitä pirua? Onko muilla sama ongelma? Jos tuota ohjelmaa ei enää saa toimimaan niin mikä olisi hyvä vastava ohjelma?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä toimaa aivan normaalisti. Oletko kokeillut vaan asentaa uusiksi sitä?

Pari kertaa mullakin on ollut ne serverit tukossa, mistä se yrittää hakea päivityksiä. Siinä pitäisi olla alasvetovalikko sen serverin nimen vieressä siinä päivitysosiossa, kokeile vaihtaa serveriä.

lej sanoi:
Pari kertaa mullakin on ollut ne serverit tukossa, mistä se yrittää hakea päivityksiä. Siinä pitäisi olla alasvetovalikko sen serverin nimen vieressä siinä päivitysosiossa, kokeile vaihtaa serveriä.

No kun kokeilin vaihtaa serverin niin heti toimi! Kiitos! Olisimpa huomannut aikaisemmin.

AdAware on mulla ollu spybotin kaverina alusta asti.suosittelen:thumbs:
Niin ja easycleaner olikohan 2.0?by toni arts.Homma skulaa.varsinkin nyt ku vaihtoin explorerin modzillaan.
joku perkeleen troijalainen kotisivusieppari kaappas mun explorerin,mutta sain sen parin tunnun äheltämisen jälkeen pois:rock:
saa nyt explorer jäädä rauhaan:offtopic:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom