Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
iLuurilla joo ja sitten pistetty prosessointia iMoviessa.OT: onko iLuurilla kuvattu?
Mä taasen menen aina tsekkaamaan tilanteen, vaikka kuinka olis spuge. Viimeksi viikko sitten tein u-käännöksen ja menin auttamaan kun vanha spuge oli röhnällään bussipysäkin katoksessa eikä päässy ylös. Poliisit sen sitten lopulta kävi vielä tsekkaamassa. Hätä voi olla todellinen vaikka kuinka ihminen olisi juoppo. Ihmetyttää monesti ihmisten välinpitämättömyys.
Yksi case oli pari kesää sitten, kun kävelykadulla eräässä massatapahtumassa ihmiset vaan katto ihmeissään kun joku ei-ihan-spugen-kriteereitä-täyttävä henkilö kynti naamallaan asfaltissa. Menin jeesaamaan tyypin ylös ja poliisit paikalle, kukaan muu (kymmeniä ihmisiä meni ohi) ei tehnyt mitään ja kaveri loukkasi itteään ihan huolella.
Mä myös olen soitellut apuja useammallekin spurgulle...
Hohoo! Oulun legendaariselle Kolikko-Tanelle on perustettu facebookissakin faniryhmä :hyvä: Kolmessa päivässä keränny jotain 1400 fania. Ihmiset siellä kertoilee parhaita Tane-juttujaan :D
Onko muissa kaupungeissa muille spurguille vastaavia?