Spotify Premium, kannattaako?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noniin, noin näppärästihän se kävikin, kiitoksia ! Ja ylemmästä vinkistä sen verran että vanha käyttäjä oli ns. Facebook-käyttäjä ja kun uuden Premiumin yhdistin faceen niin sehän tietenkin korvas sen vanhan joka katos kuin tuhka tuuleen :D

katotaas jos joku täälä tietäis. Elikkäs ostin omenan tossa viime kesänä ja siinä tuli ilmanen spotify vuoden mukaan. siinä oli heti alussa kaiken näkösiä ongelmia mitä nyt en enää muista. niin pointti on siinä että se on kumminkin maksanut koko ajan sen 10e kuussa vaikka pitäisi olla ilmanen. ei ole sinäänsä haitannut kun tullut aikas paljon käytettyä mut nyt ei tule paljoakaan käytettyä joten en ainakaan jaksaisi tuosta enää maksaa. hommahan on niin että puhelinlaskussa lukee että spotify on ilmanen (eli siinä näkyy se tarjous mikä pitääkin olla), mutta kumminkin tililtä lähtee 10e kuussa suoraan spotifyltä. ja hauskemmaksi tämä menee kun sitä ei voi perua, parit kaverit kattonut kanssa ja se käyttäjän profiili on erilainen kuin muilla, muille on normaalisti ne nappulat mistä ne voi perua mutta minulla ei niitä näy. ilmeisesti koska luulee että on ilmanen soneran kautta.

jotain spostia pistin tonne vähän aikaa sitten mutta ei ole kuulunut. pitää kyllä pyytää noita kuukausi maksuja takaisin kun ilmanen pitäisi olla. se on varma etten enää tuota ole kyllä tilaamassa, pitäisi olla ilmainen mutta maksaa, eikä voi edes perua. vittu.

Tuosta on pakko kysyä ihan Soneralta. Tainnut kusta se kamppiksen rekisteröinti sinne Spotify, tai sitten se on rekisteröity hieman väärin.

Viime kesästä on melkein vuosia, ja mun muistaakseni se kamppis Soneralla on yleensä ollut 6kk. Ettei vaan muista väärin ja se oli 6kk, ja nyt on menny sitten 4-5kk kk-maksut? Ootko kattonu verkkopankista onko mennyt ihan alusta asti?

Käytän tätä jo ihan sen takia ettei tartte käyttää mitään itunes-paskaa iphonen kanssa. Tätä kautta voi hyvin pyöräyttää koneella olevat musatkin.

Laitan tämän tänne, sekä tyhmiin kysymyksiin. Miksi Slayerin Christ Illusion levyä ei voi kuunnella ohjelmaversiossa? Selaimella voi, ja tallensin sen tunnukselle soittolistana. Ohjelmassa soittolista näkyy ja 10 biisiäkin, mutta soittolista ikkunassa lukee "This playlist list is currently empty" :WTF:

juu ihan alusta asti on maksanut. silloin sai tosiaan 14kk kaupan pääle omenan kanssa. jännä tuossa on se ettei ole sitä irtisanomisvaihtoehtoa ja soneralla ei ole kuulemma vika, monesti soitellu vuoden sissään. aivan viimesenä nyt haluaisin englanniksi s-postia lähetellä spotifylle, ei siitä tule mitään. kun ei sinne saa muuten vittu edes yhteyttä. mutta eiköhän tuo nyt pysy tilauksekka, joka päivä melkein tulee kuunneltua.

ei tulis mulla treenaamisesta mitään jos en sais spotifytä korviini samalla... Salilla on vielä kauheen huono nettiyhteys, joten oon tehny spotifyyn monta eri soittolistaa jotka sitten olen asettanut kuunneltaviksi myös offline-tilassa, kun se Premiumilla onnistuu. Listoille olen antanut muun muassa seuraavanlaisia nimiä: Aggretreenit, Kickass gym music, Go Fuck Yourself... Salilla pitää saada kunnon pumppi päälle ja mulla se lähtee musiikista :D

Minkälaista kaiutinta / äänentoistoa hifistit suosittelee Spotifyin kaveriksi? Tällä hetkellä en omista muuta äänentoistoa kuin tietokoneen kaiuttimet ja langattomat kuulokkeet. Nyt haussa on joku hyvännäköinen ja hyvin soiva aparaatti josta sitten soitellaan Spotifyita. Onko B&O:n vehkeissä järkeä?

https://support.spotify.com/fi/problems/#!/article/Bang-Olufsen

Suosittelen Sonos Play -sarjaa. Langattomasti ja huippu äänenlaadulla. Järjestelmää voi laajentaa ajan ja intressien mukaan. Itsellä vain tuo Play 3 ja sillä soi koko talo.
Sonos Play:3 Wireless HiFi Player

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitoksia vastauksista. Sonos taitaa viedä voiton. Meidän talossa on pari Spotifyin käyttäjää ja lasten kasvaessa tulee vielä enemmänkin. Sonosin uusin versio tukee useampaa accoa.
vowe dot net :: SONOS 5.2 is here
En löytänyt mainintaa vastaavasta Harman Kardon Aurasta.

Vitosen saisi pois kk-maksusta jos jaksaisi ottaa käyttöön Spotify Familyn. Eli toinen painaa cancelia omasta premiumista ja odotellaan tilin tippumista free accoksi ja sitten merge. Kaksi tiliä 15€ ei paha.
https://community.spotify.com/t5/He...s-with-family-subscription/m-p/969105#M122501

Pieni harmitus että ei löydy cursor follows playback -toimintoa. Premiumissa pitäis olla myös laadukkaampi äänentoisto, mutta en mie ainakkaa ole huomannu juurikaan eroa.

spotify.png

Laittakaahan teidän statseja!

Se tulee tänä vuonna Spotifylta suoraan sähköpostiin, ei oo sellaista appia niinku viime vuosina. Mulle tuli jo 12.12. meiliin, mutta eilen vasta huomasin sen.

Juu mailiin tippu. 12.12. mulla myös, mutta kuulemma osa ei kai vieläkään ole sitä saanut.
Ois kyllä parempi jos olisi vaan yleinen linkki, joka näyttää statsit kun on vaan kirjautunut. Kuten ennen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom