Spotify Premium, kannattaako?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan kätevä tuo VDownloader, ja nimenomaan niin että suoraan Dropboxiin tiedostot. Pitää tuota Spotifyn premiumia kesällä testailla vielä. Ois kyllä kätevä säätää listat kuntoon, tulis ehkä salillakin kuunneltuu omaa musaa jos ei tarttis liikaa säätää niiden kanssa.

Ohan tuo nyt melkoisen kätevä soitin liikkuvalle. Varsinkin iPad-version tultua tyhensin iTunesin padista ja kuuntelen autossa vain Spotifyllä. Ottaisin tuohon kyllä vielä taajuuskorjaimen jos sen nyt saisi, niin olis vielä parempi. Mut katotaan sitten kun iTunes match tulee, että siirrynkö takaisin.

Ohan tuo nyt melkoisen kätevä soitin liikkuvalle. Varsinkin iPad-version tultua tyhensin iTunesin padista ja kuuntelen autossa vain Spotifyllä. Ottaisin tuohon kyllä vielä taajuuskorjaimen jos sen nyt saisi, niin olis vielä parempi. Mut katotaan sitten kun iTunes match tulee, että siirrynkö takaisin.

OT Mihin helvettiin tarvitset taajuuskorjainta? :wtf:

No mihis luulisit? Jokaisella kun tuppaa olemaan oma mieltymys musiikista ja soundeista. En ole ikinä käsittänyt sanontaa "suora taajuusvaste". Ei kaikki vain tykkää flatistä suorasta vasteesta. Mullakin on omat mielitymykset soundien suhteen, en tykkää kovasta keskialueesta, vaan haluan sen olevan vähän pehmeempi versus disut. Suora taajuusvaste kuulostaa täysin paskalta ja se on muutenkin pelkkä absurdi läppä. Se, että sä tunget studiosta ulos suoran taajuusvasteen, ei TODELLAKAAN ole enää suoraa kun se pistetään soimaan eri tiloissa, vituiksi se menee kuitenkin korostumineen ja heijastumineen. Kaikki suoran taajuusvasteen perään kitisevät ovat unohtaneet kokonaan itse musiikin. Tajusitko pointin?

Voisin kuvitel et Mike käyttää taajuskorjainta siihen mihin muutki ihmiset, eli äänen säätämiseen korvalle mieluisaksi :dance: . Itellänihän on puhelimessäki tajuuskorjain et saa spotify musakit säädettyy ain korvalle sopiviks, ja premium ollu käytös jo iät ja ajat. Offline soittolistat todella kätevät jos haluu kuunnel paikas mis ei oo nettii, ja soittolistat muutenki tosiheleppo tehä ja netti pullollaan jo valmiit soittolistoi, ompahan toi radio toimintoki tosi kätevä. Aika harvoin mitn erikoisii biisei kaipaa mitä ei spotifystä löydy mut silloinku kaipaa se löytyy juutuubist. Töis mul soi aina spotify ja salilla luurista ja kotona tietty taustameluna. Kyl siit ton 10e mielellään maksaa :rock:

No juu, okei... totta kai kuuntelutila ja äänentoistovermeet muokkaa sitä taajuusvastetta mikä korvaan päätyy, mutta itse en kyllä todellakaan millään iTunesin integroidulla eq:lla lähtisi yrittämään. Tila- ja laitteet tekee kuitenkin usein aika erikoisia ja teräviä muutoksia taajuusvasteeseen, eikä sitä ole todellakaan helppo manuaalisesti korjata. Sitä paitsi ei tuommoinen perus-eq muuta pelkästään taajuusvastetta vaan muutenkin saundia. MUTTA - mikäli olette sillä saaneet saundia mukavammaksi niin mitäs minä tässä inisen :)

P.S. Ei studiosta "tungeta" ulos tasaista taajuusvastetta, vaan sellainen mikä mihinkin biisiin sopii ;) On yleinen harhaluulo, että musiikin taajuusvaste pyritään saamaan mahdollisimman tasaiseksi.

E: Itse pyrin kuuntelemaan musiikkia aina mahdollisimman samanlaisena kuin se on tehty. Tällöin paska kuulostaa paskalta, mutta huippu huipulta :rock:

No mihis luulisit? Jokaisella kun tuppaa olemaan oma mieltymys musiikista ja soundeista. En ole ikinä käsittänyt sanontaa "suora taajuusvaste". Ei kaikki vain tykkää flatistä suorasta vasteesta. Mullakin on omat mielitymykset soundien suhteen, en tykkää kovasta keskialueesta, vaan haluan sen olevan vähän pehmeempi versus disut. Suora taajuusvaste kuulostaa täysin paskalta ja se on muutenkin pelkkä absurdi läppä. Se, että sä tunget studiosta ulos suoran taajuusvasteen, ei TODELLAKAAN ole enää suoraa kun se pistetään soimaan eri tiloissa, vituiksi se menee kuitenkin korostumineen ja heijastumineen. Kaikki suoran taajuusvasteen perään kitisevät ovat unohtaneet kokonaan itse musiikin. Tajusitko pointin?

Heh, mä vaan en kuulis varmaan ees mitään eroja. Mulla ei siis ole mitään "hifistikorvaa", siis oikeati ei ole. Volyymi tappaa virheet. ;)

Mulla on ollu toi Premiumi kanssa varmaan jo toista vuotta. Oon ollu ihan tyytyväinen siihen.

Me ratkastiin duunissa ainainen radiokanavan valinta ongelma niin, että lyötiin tohon stereosettiin läppäri piuhalla kiinni ja sinne julkinen soittolista, johon kaikki saavat lisätä tietyn määrän omia biisejänsä. Sit sufflella soimaan niin soi tasapuolisesti kaikkien lempimusaa.

Tallissa mulla on kanssa spotify ollu ihan puhelimen perässä piuhalla tai sit toisella kapulalla FM-lähettimellä. Ton lähettimen kanssa kikkailin autossakin, mutta 10min työmatkaan kun ei mahdu kun apaut 2-3 biisiä niin se jäi aika nopeaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ehdottomasti Spotify premium, ollut yli vuoden. CD: on ripattu itunesiin ja muut kuuntelen spotify premiumilla. Toimi hienosti aasiassa EGPRS yli jopa.

Nyt olisi kyllä kiva tietää, että mitähän hittoa mun Spotify-tilille on käynynnä. Mulla on ollut tuo Premium käytössä ja tähän asti on joka kuukausi mennyt tuo kuukausimaksu kiltisti ja eikä mitään ongelmia ole ollut. Äsken, kun oli tarkoitus ruveta kuuntelemaan tietokoneella musiikkia, niin Spotify väitti, että olen uusi käyttäjä ja pyysi rekisteröitymään. Tässä vaiheessa olin notta wtf ja tarkistettuani tiliotteeni, niin jostain syystä myöskään tuota maksua ei ollut tänään mennyt. Eli mun tili oli kadonnut jostain mystisestä syystä tämän päivän aikana, mutta vielä yöllä Spotify toimi normaalisti kännykän kautta. Nyt sitten otin käyttöön tuon kuukauden ilmaisversion, jotta pääsisin käyttämään ja tarkistamaan Spotifyn. Kun nyt vihdoin pääsin käyttämään tiliäni, niin olipa tosi kiva huomata, että kaikki kappaleet ja soittolistat olivat pyyhkiytyneet taivaan tuuliin ja voin kertoa, että niitä kappaleita oli kertynyt jokunen...Eli mitä ihmettä on mahtanut tapahtua???

Sonera näkyy tarjoavan tuota ilmaiseksi 6kk. Joten siitä heräsi kysymyksiä:
Miten tuon saan sanottua irti tuon 6kk:n jälkeen? Ja saako tuolta ladattua biisejä tai siis tallennettua että ne jäävät puhelimelle sitten kun sopimus loppuu. Entä voiko tuota käyttää useammalla laitteella yhtä aikaa? Eli puhelimella,tabletilla ja vaikka kotikoneella? Saako kotikoneelle ladattua biisejä tuolta?

Sonera näkyy tarjoavan tuota ilmaiseksi 6kk. Joten siitä heräsi kysymyksiä:
Miten tuon saan sanottua irti tuon 6kk:n jälkeen? Ja saako tuolta ladattua biisejä tai siis tallennettua että ne jäävät puhelimelle sitten kun sopimus loppuu. Entä voiko tuota käyttää useammalla laitteella yhtä aikaa? Eli puhelimella,tabletilla ja vaikka kotikoneella? Saako kotikoneelle ladattua biisejä tuolta?
Biisit saa ladattua, eli et tarvitse nettiä kuunnellakses, mutta et voi kuunnella niitä enää n. 1kk sisään siitä kun tilaus loppuu. Olisi aika mahdotonta tarjota pysyvää latausta, täällähän jauhais botit viikon ajan 100MB netillä ja imasis 16 teran NAS asemalle kaiken mikä itteä kiinnostaa. :)

Samaan aikaan voit kuunnella vain yhdellä laitteella, mutta voit kuunnella millä vain laitteella missä vain. Kolmelle laitteelle voi ladata biisejä offlineen, eli esim. tietokone, puhelin, ja tabletti. Tai vaikka työkone, kotikone, ja puhelin.

Irtisanominen tuskin on millään tasolla ihmeellinen asia, mutta et pysty enää kuuntelemaan offline biisejä kun tilaus loppuu pl. max kuukauden olettaen että et käy netissä. Ehkä joku hakkeri on keksiny ohjelman millä voi "koostaa" ne offlineen ladatut biisit aidoiksi mp3 tiedostoiksi, mutta enpä ole vaivautunut tutkimaan kun mielellään maksaa kympin kuussa ja voi kuunnella melkein mitä vain. Toki jos oma musamuka osuu just niihin muutamiin isoihin bändeihin jotka vastustaa väistämätöntä muutosta *köh*The Beatles*köh* *röh*AC/DC*röh*, niin voi harmittaa.

Spotify on kyl silti parasta ikinä. <3

Samaan aikaan voit kuunnella vain yhdellä laitteella, mutta voit kuunnella millä vain laitteella missä vain. Kolmelle laitteelle voi ladata biisejä offlineen, eli esim. tietokone, puhelin, ja tabletti. Tai vaikka työkone, kotikone, ja puhelin.

Jaahas. Nyt selkis miksi kännykkäspotify tökkii, kun on unohtunu kone päälle kotio jauhamaan annaabreuta. :D

isoihin bändeihin jotka vastustaa väistämätöntä muutosta *köh*The Beatles*köh* *röh*AC/DC*röh*, niin voi harmittaa.

Tuossa on minun tietojen mukaan kysymys siitä, että tekijät itse eivät omista tuotantonsa oikeuksia, vaan levy-yhtiö, joka haluaa rahastaa. Michael Jacksonhan osti The Beatles-tuotannon oikeudet ja hänen kuoltuaan ne siirtyivät levy-yhtiölle. McCartneylla (ja tuskin Ringollakaan) on tarvetta Spotifysta saataville rahoille, kun pankissa on ihan riittävästi rahaa. AC/DC...no nyt vasta tajusin, että eipä sitäkään löydy tuolta...no en ole onneksi fani.

Spotify Premium löytyy täältäkin ja ei oikein enää voi tuohon ilmaiseen versioon palata. Ne mainokset olivat silloinkin jo ihan kamalia, ja nyt kun niistä on päässyt eroon, niin ei voi enää palata takaisinkaan.

Jaahas. Nyt selkis miksi kännykkäspotify tökkii, kun on unohtunu kone päälle kotio jauhamaan annaabreuta. :D
Joo, mut kyl sen pitäis toimia niin et jos alat soittaa toisel laitteel se toinen katkee. :) Tietty toi voi bugaa jotenkin.

Tuossa on minun tietojen mukaan kysymys siitä, että tekijät itse eivät omista tuotantonsa oikeuksia, vaan levy-yhtiö, joka haluaa rahastaa. Michael Jacksonhan osti The Beatles-tuotannon oikeudet ja hänen kuoltuaan ne siirtyivät levy-yhtiölle. McCartneylla (ja tuskin Ringollakaan) on tarvetta Spotifysta saataville rahoille, kun pankissa on ihan riittävästi rahaa. AC/DC...no nyt vasta tajusin, että eipä sitäkään löydy tuolta...no en ole onneksi fani.

Spotify Premium löytyy täältäkin ja ei oikein enää voi tuohon ilmaiseen versioon palata. Ne mainokset olivat silloinkin jo ihan kamalia, ja nyt kun niistä on päässyt eroon, niin ei voi enää palata takaisinkaan.
Joo, siis kunhan yleistin että "bändi". :) Metallican kohdalla se oli itse bändi joka sano ei, mutta nyt ne pyörsi puheensa taannoin.

Eli uus tili tuli tehtyä Premiumia varten ja vanha hyvä playlisti jäi sinne. Voikohan tota jotenki saada tolle uudellekkin käyttäjälle? Tällä hetkellä siis seuraan vanhaa listaani mutta tarkoitus olisi se saada silleen että pystyisin jatkamaan listan kokoamista jos tajusitte.

Eli uus tili tuli tehtyä Premiumia varten ja vanha hyvä playlisti jäi sinne. Voikohan tota jotenki saada tolle uudellekkin käyttäjälle? Tällä hetkellä siis seuraan vanhaa listaani mutta tarkoitus olisi se saada silleen että pystyisin jatkamaan listan kokoamista jos tajusitte.

Eikös spotifyssa pysty asettamaan soittolistat niin, että myös muut voi sitä muokata. Joten asetat vanhalta käyttäjältäsi soittolistan niin, että voit uudella käyttäjällä lisäillä sinne biisejä. Mulla on ainakin kaverin kanssa yhteinen lista, mihin molemmat voi lisäillä musiikkia.

Edit; Pahoittelut sekavasta tekstistä...

Nykyisessä versiossa, ehkä vanhassakin, voi maalata kokonaisen listan biisit ja raahata omaan playlistiin. Eli click johonkin vanhan listan keskelle, CTRL+A joka valitsee ne kaikki, ja sit raahaat New Playlist -napin päälle niin luot oman version listasta joka ei katoa jos vanha käyttäjä katoaa ja on muutenkin oma.

Suositut

Back
Ylös Bottom