spotify.com - ilmaista musiikkia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Maksaako joku Spotifystä? Nyt ovat pudottaneet kuukausimaksun viiteen euroon, voisi melkein alkaa tukemaan, kun joka päivä tulee pari tuntia käytettyä helposti.

Humoristisena yksityiskohtana, Amphion mainostaa Spotifyssä lähemmäs tonnin hintaisia hifikajareitaan ihmisille jotka kuuntelevat Jenni Vartiaista ja Lady Gagaa :D

Mä maksan premiumiin, ni voi kuunnella kännykällä ja offlinee biisei, jos ottaa koneen vaikka mökille...

Maksaako joku Spotifystä? Nyt ovat pudottaneet kuukausimaksun viiteen euroon, voisi melkein alkaa tukemaan, kun joka päivä tulee pari tuntia käytettyä helposti.
Tolla viidellä eurolla ei saa offline-ominaisuuksia, eikä parempaa bitratea - eli ainoastaan mainokset pois: tuotevertailu.

Humoristisena yksityiskohtana, Amphion mainostaa Spotifyssä lähemmäs tonnin hintaisia hifikajareitaan ihmisille jotka kuuntelevat Jenni Vartiaista ja Lady Gagaa :D
No en tiedä onko sillä väliä mitä musiikkia diggailee, mutta ihmiset jotka kuuntelee @ 160kbps kun saatavilla olisi 320kbps ei tosiaan välttämättä ole hifi-orientoituneita joten sinänsä mainos on ehkä vähän väärässä paikassa.

Tossahan se justiinsa sanotaan, että värvättyjen pitää suoritella tutkimusta/ilmaiskampanjaa, että lasketaan validiksi värväykseksi.

Varje person du värvar måste utföra en gratiskampanj för att de ska räknas som en aktiv och giltig värvning. Har dom utfört undersökningen/gratiskampanjen tar det några timmar innan dom blir aktiva. Har det gått mer än 24 timmar, var god att kontakta oss

Joo, noh jos joku jaksais, niin sit toi ois ees semisti hyvä juttu. Unohdetaan koko juttu :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sannukalle ja cartmanille lähetetty kutsut!

Tarviiko spotifyyn edes kutsua enään? :D

Ainakin tänään tein uuden accountin.

Oon miettiny kauemmin, että miksei kukaan oo koodannu sellasta että kappale vaihtuu 1sekunti ennen loppua niin ei tarvis kuunnella mainoksii vaik ei oliskaan premium hmmm...

Liian vaikee tehtävä mulle , mutta ei sen nyt luulis mahdoton tehtävä olla.

Suositut

Back
Ylös Bottom