spotify.com - ilmaista musiikkia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Saako kysellä tyhmiä?

Jos on premium "asiakas", niin voiko ton spotify softan ladata niin monelle koneelle/kännykkään kun haluaa, onko mitään rajoituksia?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Saako kysellä tyhmiä?

Jos on premium "asiakas", niin voiko ton spotify softan ladata niin monelle koneelle/kännykkään kun haluaa, onko mitään rajoituksia?

Ei siinä kai mitään semmosia rajotuksia oo.. Sullahan on se yks käyttäjätili jota sitte käytät.. Ja jos saman tilin ottaa käyttöön jossain muualla samaan aikaan ni katkee toinen.

Jos ostaa premiumin, niin niitä taitaa pudota pari per kuukausi tms.

Voiko tehdä näin, että ostaa Premiumin kuukaudeksi ja sen jälkeen ottaa toisen inviten itse käyttöön, ja käyttää vaikka loppuelämän ilmaisversiota?

Tuo 10€ on hävyttömän halpa hinta siitä, että saa aivan vitusti musiikkia kuunneltavaksi laillisesti. Eihän sillä saa edes yhtä levyä.

Pontisto, raipat ja Halo. Kutsut odottaa laatikossa.

Voiko tehdä näin, että ostaa Premiumin kuukaudeksi ja sen jälkeen ottaa toisen inviten itse käyttöön, ja käyttää vaikka loppuelämän ilmaisversiota?

Tuo 10€ on hävyttömän halpa hinta siitä, että saa aivan vitusti musiikkia kuunneltavaksi laillisesti. Eihän sillä saa edes yhtä levyä.
Ovat kertoneet, että se ilmainen jää sulle anyway kuukaudenkin jälkeen. Nykyään on myös se 5€ versio.

Itse olen miettinyt sen premiumin hommaamista mutta itunesiin olen ripannut omat levyni joten niiden kuunteakaan ei passaa unohtaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom