spotify.com - ilmaista musiikkia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miks mun sähköpostiin ei oo tullu mitään ? :(
Spotify sanoo, että sinunkin sähköpostillesi on jo rekisteröity tili. Eli pitäisi olla olemassa jo tuollainen spotify-tili.

EDIT: -Marchi-:lle, stt:lle ja OTO riiviö:lle lähetetty invitet.

Spotify sanoo, että sinunkin sähköpostillesi on jo rekisteröity tili. Eli pitäisi olla olemassa jo tuollainen spotify-tili.

EDIT: -Marchi-:lle, stt:lle ja OTO riiviö:lle lähetetty invitet.

KIITOS, KIITOS, KIITOS. Sait pienen mieleni virkeäksi!

Pistäkääpä mullekki invite sähköpostiin maximus10 (at) luukku.com, kiitos! Oon jo pitkän aikaa koittanu saaha tota toimimaan, mut ajotus ei oo napannu :S

Tälläseen osoitteeseen saa lähetellä inviteä, jos jollain sattuu olemaan joxu_89@hotmail.com

Muutamilla sivuilla käynyt ettiin, mutta mitä netistä luin ei oikein helpolla enään irtoo niistäkään.

Kiitos ja kumarrus! :)

Löytyyköhän joltakin vielä inviteä lähetettäväksi? Jos löytyy niin laittakaahan tulemaan osoitteeseen
dawid-1(at)luukku.com.

Was sent to maximus10 ättä luukku.com
Was sent to joxu_89 ättä hotmail.com
Was sent to dawid-1 ättä luukku.com

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minäkin voisin tuota Spotifya testata jos joku kehtaa laittaa inviten, luukunroskapostit(ät)luukku.com

Täten kiittelen.

Tuohon ollipsin viestiin viitaten, omista kavereista monikaan ei tiedä koko last.fm:ää, itselläkin ollut se käytössä jo usemman vuoden (ilmaisena). Tosin käytän sitä lähinnä omien statsien tarkasteluun, en niinkään kuuntele sieltä mitään (tai siis pystyykö sieltä edes kuuntelemaan kokonaisia kappaleita ilmaiskäytössä? En juuri ole perehtynyt tuohon kuuntelupuoleen). Sen mitä kaveriltä Spotifya nähnyt, vaikuttaa se selkeältä ihan musiikin kuuntelun kannalta. Olisko Spotify mainostanut itseään laajemmin, jota kautta tullut tunnetuksi..?

Minä olen vieläkin kutsua vailla :)

Was sent to aki.toivanen ättä luukku.com
Was sent to battery1988 ättä hotmail.com

Suositut

Back
Ylös Bottom