spotify.com - ilmaista musiikkia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin no, saahan musiikkia torrentteinakin. Eikä sekään lienee levy-yhtiöiden tarkoitus.
Hauska miten ne jotka jeesustelee torrenttien laittomuudesta ja siitä miten artistit ei saa siitä mitään, käyttää tämänkaltaisia sivustoja joissa myös kustaan artistia silmään ihan saatanasti:hyvä: (ei toki niin paljon kuin torrenteissa ,mutta jokainen saa valita itse kuinka tekopyhä tahtoo olla)

jep, noita mainoksia saa tulla aika reippaasti lisää että tuo muuttuu voitolliseksi tai edes jollain tapaa kannattavaksi. Suurin osa kun ei sitä kuukausimaksua maksa, niin kyllähän sen tyhmempikin tajuu että jos noi nyt mainostaa tällä hetkellä suurimmaksi osaksi itse spotifyä ja levy uutuuksia, niin eipä tolla kauan mennä. Ja artistithan tuosta ei saa juuri mitään. Joten aikalailla ihan sama imutatko netistä vai kuunteletko tosta...

Nyt on pari päivää Spotify pätkinyt kun pitäisi tulla mainos. Tulee ilmoitus ”There is a problem with the connection to Spotify. Please try again shortly (106)” ja ohjelma lakkaa toimimasta. Ongelma poistuu loggaamalla ulos ja takaisin sisään, mutta ärsyttäähän tuo silti. Osa mainoksista kuuluu ihan normaalisti, mutta nyt on jo useamman kerran käynyt noin. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Nyt vasta tajusin kokeilla itse tätä palvelua ja kyllähän tämä tuntuu toimivan ihan kivasti. Mainoksiakaan ei pahemmin tule. Vaikuttaako se mainosten määrään mitä musiikkia kuuntelee? Esim. paljon kuunnelluilla kappaleilla mainoksia enemmän vai mitenkä? Oon kuunnellu kohta yhden levyn kokonaan ja yksi lyhyt mainos on tullut.

Siirryin Spotifyn premium käyttäjäksi kun Symbian client tuli saataville. Aivan mielettömän hyvä systeemi tää kyllä on, vielä kun tukisivat luurin musiikkikontrolleja paremmin.

Lörtysylle ja Counterfeitille laitoin tulemaan kutsut. Laittakaa eteen päin jos ette enää tarvitse. Parilla muulla näytti olevan ainakin jo rekisteröitynä ilmoitettu maili Spotifyihin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Premium-käyttäjillä kun on tuo mahdollisuus offline-kuunteluun, niin mietin että paljonko esim yksi biisi vie tilaa offline-tilassa? Ja millaisia kokemuksia muilla on spotifyn käytöstä puhelimella?

Premium-käyttäjillä kun on tuo mahdollisuus offline-kuunteluun, niin mietin että paljonko esim yksi biisi vie tilaa offline-tilassa? Ja millaisia kokemuksia muilla on spotifyn käytöstä puhelimella?

Taitaa viedä suunnilleen saman mitä joku 196 laatuinen mp3 tiedosto vie. Itse käytän N95:lla ja hyvin on toiminut. Soittolistoista saa valita että kuuluuko offlinessa vai ei. Typerä ominaisuus on vain että soittolistojen kappaleiden järjestystä ei pysty muuttamaan. Tai en ainakaan osaa..

Typerä ominaisuus on vain että soittolistojen kappaleiden järjestystä ei pysty muuttamaan. Tai en ainakaan osaa..
Kyllä sitä järjestystä voi muokata, ainakin tietokoneella käytettäessa, N95:stä en tiedä. Senkun nappaa hiirellä biisin nimestä kiinni ja vetää haluamaansa kohtaan.

Jos joku ystävällinen voisi laittaa kutsun pekka.pohjolainen(at)gmail.com , niin pääsis tutustumaan tähänkin palveluun. Kiitos jo etukäteen!

Ei toimi enää proxyn kautta kirjautuminen. :/

Jos jollakulla on ylimääräisiä kutsuja tarjottavana, niin ottaisin moisen mielelläni vastaan osoitteeseen
ciion"at"hotmail.com!

Pyytäisin kauniisti kutsua osoitteeseen: ivamukaelma(at)gmail.com. Palvelu on loistava, olen koekäyttänyt sitä kaverini tunnuksilla eilisestä lähtien. Nyt pitäisi kuitenkin luovuttaa passut takaisin, enkä tiedä ketään premium-käyttäjää, jolla olisi invitejä jäljellä. Proxyt eivät toimi ja invitejä tarjoavat sivutkin ovat ruuhkautuneet pyynnöistä, eilisillan yritin selvitellä asiaa. Jossakin vaiheessa pitää varmaan hankkia itsellekin premium, mutta aluksi voisi mennä ilmaisen turvin.

Suositut

Back
Ylös Bottom