*SPOILER* UFC 127: Penn vs. Fitch *SPOILER*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peeveli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvä Michael, sinne jäi Rivera videoidensa kera!!! Go England.

En oo vähään aikaan kuullu mitään yhtä tyhmää..

No mut oikeesti, kuka tervejärkinen kuvittelee että nää matsit pysyy puhtaana jos kaverit menee matsiin sillä fiiliksellä että haluaa oikeasti antaa toiselle selkäsaunan eikä vaan voittaa.

Eiköhän Cunt Bisping tän vie. Rivera on helisemässä sen kanssa vielä. Tai ainakin mun vedot sanoo niin ;)

Pakko quotata itseään kun vielä ennustin että Rivera on helisemässä :D Hah melkoinen näytös.

No mut oikeesti, kuka tervejärkinen kuvittelee että nää matsit pysyy puhtaana jos kaverit menee matsiin sillä fiiliksellä että haluaa oikeasti antaa toiselle selkäsaunan eikä vaan voittaa.

Ja yrität viellä puolustaa sitä vai? Ootko sä nyt vittu tosissas vai? Näitkö sää edes sitä.. Se oli iha vitun törkee sääntöjen rikkominen ja sit kaveri tuulettaa perään.. Uskomaton tyyli kerätä kunniaa faneilta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja yrität viellä puolustaa sitä vai? Ootko sä nyt vittu tosissas vai? Näitkö sää edes sitä.. Se oli iha vitun törkee sääntöjen rikkominen ja sit kaveri tuulettaa perään.. Uskomaton tyyli kerätä kunniaa faneilta.

Sääntöjä rikotaan aina, ei se maailma siihen kaadu, saihan se siitä rangaistuksen, turha siihen on tarttua. Jos sit tuulettelee ja näyttää että se oli tarkoituksella takaisinpäin antoa vittuilusta, niin ei sille voi kuin hymyillä :)

Ahhh Bisping vs Vitor ois jotai ni juhlaa mulle.. Se ois murhaus..

Wau mä en oo ikinä ennen ollut paikalla ku joku keksii sanan.. :lol2:

Edit: onhan tota habbossa käytetty jo pitkään, en ollut taaskaan paikalla .. :(

Wau mä en oo ikinä ennen ollut paikalla ku joku keksii sanan.. :lol2:

Edit: onhan tota habbossa käytetty jo pitkään, en ollut taaskaan paikalla .. :(

Sori iha törkeesti hei.. Habbosta just sen otinki.

Oon iha liian nuori verrattuna suhun ja sun täydelliseen sanakirjaan.

Bispingis on kyllä ärsyttävä tyyppi........jokin tossa ukossa ärsyttää ja pahasti.

Luuletko tosissaan että Bisping koitti kerätä tolla kunniaa faneilta, katoppa vähän tota toista ufc 127 ketjua läpi niin sieltä löytyy parikin syytä miksi Bisping vois rikkoa sääntöjä rangaistuksenkin uhalla. Yllätyinkö että Bisping teki ton? En.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom