*SPOILER* UFC 127: Penn vs. Fitch *SPOILER*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peeveli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No noitten taustojen valossa tuo Bispingin käytös näyttäytyy kyllä paljon lievemmässä valossa. Väärin silti, mutta ei yhtä väärin kun tuo kulmamiesten touhu ja ei ole mikään ihme että kaiken sen adrenaliinin keskellä saattaa mopo karata lapasesta, ei kuitenkaan mitään succerpuncheja tai brawleja voiton jälkeen enää nähty. Toivottavasti Rivera taustajoukkoineen tuosta saa penaltya jos joku. Harmi ettei itse lähetyksessä juuri käynyt ilmi mitä sieltä kulmasta huudeltiin, vaikeata sen perusteella on tuomita ketään muuta kun Bispingiä.

Tuffista lähtien en ole Bispingistä pitänyt, mutta nyt olen suorastaan fani. Piti dorka-Riveraa pilkkanaan, hähähäh. Eiköhän Cunt halua tehdä itsestään myös helposti muistettavan ottelijan noilla esiintymisillään. Pysyypähän markkina-arvot kunnossa. Mielestäni hän ei kuitenkaan tuulettanut tuota polvea mitenkään, vaan koitti saada yleisöön meteliä että horge suostuisi jatkamaan.

Bisbing on hieno mies, ei siitä mihinkään pääse. Oli selvästi parempi kuin Jorge, eikä alentunut samalle tasolle paskan jauhannnassa.
Sitäpaitsi se polvi oli varmasti ihan vahinko, eikä se ratkaissut ottelua. BISBIIING!! :rock:

Se polven jälkeinen ''tuuletus'' taisi olla provoa Riveran kulmaa kohti kun huutelivat jotain epämääräistä..

Wolfslair valottaa vähän taustoja. Koko ajan paljastuu enemmän paskaa Riverasta. Mut eihän sillä ole väliä kun osa jengistä on puolensa valinnut Sherdogin perusjenkkien mielipiteen mukaan :rolleyes:

Toi on kyl totta. Niin perus jenkkishittii..

Palstaa seuranneena olen ikäväkseni huomannut, että keskusteluntason on käyrä on tasaisen laskeva. Niitä peräkammarinpoikia, jotka purkaa foorumilla joitain typeriä kansallisuuteen liittyäviä antipatioitaan yksittäisiin urheilijoihin löytyy aina, mutta yleensäkin taso on selkeästi laskenut niin.
Noissa ympyröissä taso on helvetin kova ja se vaatii taitojen, sekä fyysisen kunnon lisäksi lujaa nuppia, että kestää henkiset paineet. Sellainen turha dissaaminen, erityisesti joistain "ulkourheilullisista" seikoista (uskonnollisuus, kansallisuus jne.) tuntuu vähintäänkin ääliömäiseltä.

Suositut

Back
Ylös Bottom