*SPOILER* UFC 127: Penn vs. Fitch *SPOILER*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peeveli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oikeus tapahtui Bisping-Rivera matsissa. Rivera puhui itsensä korkean profiilin matsiin, sai turpaansa ja palaa nyt undercardeihin. En nyt ala Michaelin käytöstä puolustelemaan, mutta Riveran käytös ennen ottelua oli niin ala-arvoista, että oli aika selvää ettei ylilyönneiltä vältytä. Siinä sääntöjenvastaisessa polvessa näytti, että Rivera on nousemassa ja tuollaisia vahinkoja nyt tapahtuu tässä lajissa. Tuskinpa Mike nyt kuitenkaan tahalleen heittää sääntöjenvastaista polvea, sillä samalla hän heittäisi hyvästit korkean profiilin otteluille ja viikkojen valmistautuminen tähän matsiin olisi ollut turhaa. Bisping oli suvereenisti parempi ja veikkaamani TKO voitto toisessa erässä tapahtui. Jälleen yksi TKO voitto miehelle, joka ei muka lopeta otteluita.

Olen kyllä täysin sitä mieltä, että ottelu ratkesi juurikin tuohon laittomaan polveen. Rivera ei ollut sen jälkeen entisensä, mutta kunnon ottelijana jatkoi loppuun. Sen verran heikon näköistä oli Bispingin huitominen häkkiä vasten juuri ennen loppua, että lyöntivoiman puolesta mies ei ilman kepulikonsteja tyrmäisi edes 145:sia. Kaikin tavoin rasittava apina, ja tämmösen paskan jälkeen, niin pakkohan sen karman on jossain vaiheessa taas puututtava kovalla kädellä peliin.

Siver oli kova, ja olisi pitänyt luottaa vaan siihen niinku fiilis sano. Tosin ois ne vedot kussut muutenkin.

Mark Hunto!! Uppari suuhun ja tuulettelemaan! Tyylikästä. :D
Oli kyllä... Hunt miettii jo suihkussa käyntiä ja ekan oluen korkkaamista siinä vaiheessa kun tuomari tulee keskeyttämään matsin. :D

Riveran olisi kyllä kannattanut hiukan filmatakin ja ottaa diskausvoitto kotiin. Riveralla olisi ollut hyvät saumat voittaa muutenkin...

Kyllä tuosta Bispingin matsista vähän paha maku jäi. Bisping on tässä vaiheessa uraa varmasti parempi ottelija, mutta nyt näytti siltä että se polvi ratkaisi homman. Riveralla näytti kuuppa menevän aika sekaisin ja matsi oli siitä alamäkeä.

Bisping vielä meni tuulettelemaan polven jälkeen, aijai.

Ja mun mielestä Penn oli ihan loistava, mitä nyt viimeisessä väsähti.. Kun katsoo miten Fitch niputtaa nuo 170 sarjan miehet, niin olihan se nyt aika vakuuttavaa.

Huippu matsi silti, Penn teki kaikkea jännää!

Oli kyllä... Hunt miettii jo suihkussa käyntiä ja ekan oluen korkkaamista siinä vaiheessa kun tuomari tulee keskeyttämään matsin. :D

Oli kyllä tyylikkäästi vedetty KO. Mutta matossa oltiin edelleen kuin hylje kuivalla maalla. Barry seuraavaksi.

no aivan takuuvarmasti oli tahallinen :D kyllä se ny näki että riveralla oli polvet maassa.. harmi koska riveran pysty oli parempaa ku cuntin.. ois tiputtanu ilma sitä polvea.. väisti hyvin bitchpining lyöntejä ja osu oikeella ilma että oikeestaa järjesti tilannetta.. oli toisessa erässä vaa harmillisen sekasin polvesta vielä..

Riveran pysty on todella paljon huonompaa kuin Bispingillä, ei siitä ollut missään kohtaa epäselvyyttä.
Kyllä tuosta Bispingin matsista vähän paha maku jäi. Bisping on tässä vaiheessa uraa varmasti parempi ottelija, mutta nyt näytti siltä että se polvi ratkaisi homman. Riveralla näytti kuuppa menevän aika sekaisin ja matsi oli siitä alamäkeä.

Bisping vielä meni tuulettelemaan polven jälkeen, aijai.

Riveralla alkoi kaasutankki loppua jo ekassa erässä niin huilas vaan ja veti henkee että jaksais ees ekan erän loppuun kun Bispingin tahti on niin kova, tokassa erässä Rivera hyytyikin sitten ihan täysin.

Riveralla ei ollut kauheasti saumoja tässä matsissa ja mielestäni täysin turha matsi.
Bisping tarvitsee enemmän voimaa lyönteihinsä jos mielii huipulle.

penn ottelu meni ilmeisesti 9-10 9-10 10-8 tuomareiden mielestä. Paha mennä sanomaan mitää muutakaan tohon vaikka yleisesti oli tosi tasasta niin hitusen bj:lle meni 2 ekaa ja sitte 3 ihan helposti fitchille. Tulee rampage machida mieleen tästä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikös kukaan ole vielä kommentoinut Gustavssonin voittoa. Olihan se bisping nyt valovuoden Jorgea edellä joka osa-alueella. Huntissa oli kyl tyyliä, veikkaan et on niin paljon kokemusta ni tiesi heti lyönnin jälkeen että tosta ei nousta ylös.

Bispingin polvi naamaan oli melko ruma temppu, mut mua kiukutti vielä enemmän se häkistä tukea ottaminen. Bisping oikein nykäsee itsensä takas päälle, kun Rivera oli kippaamassa brittiä selälleen. En tiedä miten kova gnp Riveralla on, mutta matsi olis saattanu olla ihan toisenlainen.

Eikös kukaan ole vielä kommentoinut Gustavssonin voittoa. Olihan se bisping nyt valovuoden Jorgea edellä joka osa-alueella. Huntissa oli kyl tyyliä, veikkaan et on niin paljon kokemusta ni tiesi heti lyönnin jälkeen että tosta ei nousta ylös.

Ite ainakin tuulettelin Gustafssonin voittoa tuolla muuta sivu taaksepäin. Huikee jätkä.. Toivottavasti saadaan joku kovempi jätkä seuraavaks vastaan

1.gif

Dragon punch!

Kiitos Bisping! En epäile hetkeäkään että se polvi ei olisi ollut tahallinen ja se että Riviera kyl osittain feikkas. Sen verran ärhäkästi lähti päälle kun pääsi ylös. Toivottavasti Riviera pyysi anteeksi videoitaan yms puheitaan, kuten Bisping pyysi sanomaan.

Onneksi en kuluttanut elämästäni 15minuuttia kahtomalla päämatsia. Toivoin että matsi päättyy tasuriin kun kumpikin tyrmää toisensa, mutta tasuri näin.

Onneksi en kuluttanut elämästäni 15minuuttia kahtomalla päämatsia. Toivoin että matsi päättyy tasuriin kun kumpikin tyrmää toisensa, mutta tasuri näin.

Ihmeellistä settiä, hieno matsihan se oli. Hurjat kaksi erää, lopussa vasta lässähti.

Pakko antaa nyt mielipide noista Fitchin otteista, kun ne taas kerran on tapetilla. Ennen en pitänyt ottelutyylistä lainkaan, pidin sitä tylsänä, jopa kelailin miehen otteluita, koska aina kuitenkin tiesi miten ottelut tulevat etenemään. Nyt viimein sitten katsoin oikein ajatuksen kanssa Fitchin työskentelyä enkä keskittynyt tylsyydestä valittamiseen ja matsi olikin melko mielenkiintoista katsottavaa. Toki lisäintoa toi se, että lattioiden pyyhkiminen BJ:llä onnistuu aina antamaan kunnon hymyn mun kasvoille. Fitchin työmoraalia ja gameplanissa pysyminen on ihailtavaa ja työtahti ihan loputon. Laskeskelin viimeisessä erässä, että mies paukutteli jonkunlaista lyöntiä lähes kerran sekunnissa. Se on sellaista Velasquez- tai Sonnen-tyyppistä kaverin luulojen viemistä, että sitä ei voi olla arvostamasta. BJ:llä ei ollut siinä viimeisessä mitään muuta mahdollisuutta kuin väistellä edes osa lyönneistä.

Pohdiskellessani Fitchin matseja huomasin myös, että miehen tyyli on mun mielestä hyvä jos se pyörittelee jotain minua ärsyttävää ottelijaa ja helvetin tylsää väkisinmakaamista jos se menee jonkun mun suosikkiottelijan pyörittelemään. Samalla tavalla vihasin Sonnenia kun se meni makaamaan Marquardtin ja rakastin kun se melkein onnistu grindaamaan Silvaa 5 erää. Joten sanotaanko vaikka näin, että noi tylsiksi haukutut ottelijat (tässä tapauksessa siis Fitch) viihdyttävät mua kun ne pistävät pakettiin mua ärsyttäviä ottelijoita. Itse olisin antanut matsia katsellessani erät 28-29 Fitchille, mutta katsoinkin ottelua melko puolueellisesta näkökulmasta...

Pakko antaa nyt mielipide noista Fitchin otteista, kun ne taas kerran on tapetilla. Ennen en pitänyt ottelutyylistä lainkaan, pidin sitä tylsänä, jopa kelailin miehen otteluita, koska aina kuitenkin tiesi miten ottelut tulevat etenemään. Nyt viimein sitten katsoin oikein ajatuksen kanssa Fitchin työskentelyä enkä keskittynyt tylsyydestä valittamiseen ja matsi olikin melko mielenkiintoista katsottavaa. Toki lisäintoa toi se, että lattioiden pyyhkiminen BJ:llä onnistuu aina antamaan kunnon hymyn mun kasvoille. Fitchin työmoraalia ja gameplanissa pysyminen on ihailtavaa ja työtahti ihan loputon. Laskeskelin viimeisessä erässä, että mies paukutteli jonkunlaista lyöntiä lähes kerran sekunnissa. Se on sellaista Velasquez- tai Sonnen-tyyppistä kaverin luulojen viemistä, että sitä ei voi olla arvostamasta. BJ:llä ei ollut siinä viimeisessä mitään muuta mahdollisuutta kuin väistellä edes osa lyönneistä.

Pohdiskellessani Fitchin matseja huomasin myös, että miehen tyyli on mun mielestä hyvä jos se pyörittelee jotain minua ärsyttävää ottelijaa ja helvetin tylsää väkisinmakaamista jos se menee jonkun mun suosikkiottelijan pyörittelemään. Samalla tavalla vihasin Sonnenia kun se meni makaamaan Marquardtin ja rakastin kun se melkein onnistu grindaamaan Silvaa 5 erää. Joten sanotaanko vaikka näin, että noi tylsiksi haukutut ottelijat (tässä tapauksessa siis Fitch) viihdyttävät mua kun ne pistävät pakettiin mua ärsyttäviä ottelijoita. Itse olisin antanut matsia katsellessani erät 28-29 Fitchille, mutta katsoinkin ottelua melko puolueellisesta näkökulmasta...

Luonnollisesti. Mies on lopettenut vastustajan viimeksi 4 vuotta sitten. Eli grindasi se voiton lempi- tai antilempiottelijasta, niin työlästä on katsoa miehen matseja, kun sen näkee ettei mies edes kunnolla pistä painoa lyöntejen taakse. Ettei vahigossakaan voisi tyrmätä vastustajaa :jahas:. Tylsää nakuttelua matossa, jossa ei edes nakutella vapauttaakseen subipaikkaa.

Luonnollisesti. Mies on lopettenut vastustajan viimeksi 4 vuotta sitten. Eli grindasi se voiton lempi- tai antilempiottelijasta, niin työlästä on katsoa miehen matseja, kun sen näkee ettei mies edes kunnolla pistä painoa lyöntejen taakse. Ettei vahigossakaan voisi tyrmätä vastustajaa :jahas:. Tylsää nakuttelua matossa, jossa ei edes nakutella vapauttaakseen subipaikkaa.

Nimenomaan; Jony-boyn tyylissä on juuri se, ettei G'nP:ssa hae painoa lyönteihin, vaan naputtelee osumia, joita toki tulee sitten hyvään tahtiin. Jos saisi muutettua tyyliä lähemmän esim. Bones-Jones -tyyppistä grindausta, alkaisi todennäköisesti sattua ja tapahtua ihan kirjaimellisesti.
Mutta pahahan miestä on ihan loseriksi syyttää, kun ottelee järisyttävän tehokkaasti sääntöjen sallimissa rajoissa, vaikka katsojaystävällisyys onkin välillä aavistuksen takavasemmalla.

Suositut

Back
Ylös Bottom