splinter cell

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kautta
  • Aloitettu Aloitettu

Kautta

Banned
Ikä
40
mä on vasta imuttanut toi splinter cell dcstä: mä asensin sitä mutta se sanoo että laita cd levy, ei kai mulla semmosia oo. se kysymys on että miten vitussa mä pääsen pelamaan se saatanan paska peli??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Kautta
mä on vasta imuttanut toi splinter cell dcstä: mä asensin sitä mutta se sanoo että laita cd levy, ei kai mulla semmosia oo. se kysymys on että miten vitussa mä pääsen pelamaan se saatanan paska peli??

Jos imuroit kolmen cd:n version (etkä mitään rippiä) niin kräkki löytyy viimiseltä cd-levyltä.

h.

Originally posted by Kautta

Osta peli kaupasta. Sithän sä ainakin saat sen cd:n:rolleyes:

ööö...Kautta(bannattu)..empä taidakkaan laittaa no-cd crackkia...:rolleyes:

Ei pahalla, mut kyl mun mielestä OIS voinu lyödä tän lukkoon ja laittaa ankarat varotukset KAUTTA:lle eikä nyt suoraan potkita pellolle vaan. Kyllä mahtaa kaveri hämmentyä ens kerralla ku tulee pakkotoistoa lukemaan, että mitä helvettiä...!

tiedoksi vaan, että ei kautta tällä viestillä saanut bannia vaan parilla muulla provosoivalla viestillä :D , jotka on jo poistettu :evil:

Originally posted by tsiguela
tiedoksi vaan, että ei kautta tällä viestillä saanut bannia vaan parilla muulla provosoivalla viestillä :D , jotka on jo poistettu :evil:

vai niin, no mä jo hieman kelasinkin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom