http://uk.youtube.com/watch?v=hu3Pbc2BKt4
Voi naurattaa aluksi, mutta katsokaapa video uudestaan.
Itse heräsin siinä vaiheessa toteamaan kuinka uskomattoman upeaa aikaa vuosi 1985 itse asiassa olikaan: Ressu "Esa Mäkelä" Redford erityisesti loistaa hienon yhtyeensä itseoikeutettuna nokkamiehenä. Siis miten mies voikaan olla yhtä aikaa ikiroudan viileä frank-laseissaan, mutta kimaltelevassa kultarotsissaan samalla niin harkitun rento. Valkeat käsineet luovat vielä vaikutelman aidosta gentlemannista, ja pienen eläimellisen kontrastin muuten tyyliteltyyn ulkoasuun antaa kaulaan sitaistu gepardikuvioinen huivi.
Porsa vinoon kutreille ja naista irtoaa vaikka julkisissa liikennevälineissä. Sitten ajellaan tyttösten kanssa limusiinilla ja otetaan muutama letkeä tanssiaskel kauppabulevardilla. Jottei menisi silkaksi hempeilyksi, on välillä syytä näyttää kilpaileville uroille näyttävällä kierrepotkulla kuka on kuka. Vihreät stretchbyysat sen kun vaan pingottuvat, ja tupeeratut otsahiukset värähtelevät tiukassa hauiskäännössä.
Kun on nautittu pohjoisen eksotiikasta ja Ressun höyryävästä hengityksestä luistinradalla, päästäänkin itse asiaan, eli kuvankauniiden neitosten kanssa kylpee ropsauttamaan. Kaverit jo antavat tunnelman viedä mennessään, kun taas Redford, tuo Aurajoen Valentino, myhäilee taustalla kynttilöden ympäröimänä kuohujuomaa siemaillen.
Äärimmäisen herkkää, mutta kuitenkin niin miehekästä.
Ei ihme että livepätkiin taltioitu hurja, testosteronia tihkuva lavashow nostattaa villiintyneen yleisön suorastaan kiimaan. Ja jälleen, pisaraakaan hikeä ei tihku Ressun marmorista veistetyiltä kasvoilta.
:5: