Spartacus: Vengeance

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Merkutio
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
7 jaksoon asti tuli katottua äskön ja helvetti lämpeshän se sieltä vähä onton alun jälkeen.

Nyt episodi 8 pyöriin. Lugo on kovan näköne jäpikkä. :D

Jotain bodausta se tais olla harrastanu joskus kun tuli googlailtua samasta tiedonjanosta. Jos oikein muistan niin oli vielä aika iäkäskin, yli 50.

Monsters oli kyllä melkoinen episodi! :hyper: Ja hemmetti kun toi egyptiläinen osaa olla häijynnäköinen tapaus. :D

Vaatii kyllä melkoista pokkaa ruveta nusasemaan toista, joka on yltäpäältä toisen veren peitossa, ruumiin lilluessa vieressä, jonka itse juuri murhasi. Voi noita roomalaisia pikku penteleitä.

ja

Nyt näkyi kunnon kikkeli.

ja vielä:

Vikassa jaksossa luultavasti kuolee ainakin
Agron, Lugo, ehkä Mira (ellei noi kirjoita sille ja Gannicukselle love storya).

mä olen siinä käsityksessä että tässä thredissä ei tarvi käyttää spoileritageja?

Meikäläisen suosikkihahmoksi on viime jaksoissa noussut Gannicus. Taitava jätkä, joka on myös helkkarin itsekeskeinen ja itseään täynnä, mutta silti tekee jotenkin järkeviä valintoja, ja ainakin näyttäisi siltä, että hahmosta tulee vähitellen entistä syvempi. Crixus menetti teränsä vähitellen kun on ajatellut kaiken kivesten kautta, ja Spartacuksen puheet alkoi jo viime jaksossa ottamaan päähän :D Erityismaininta muuten siitä, kuinka Ashur muuttui oikeaan suuntaan!

Komppaan kyllä T-Byrdiä tuon ekan spoilerin tapauksessa.

Montako jaksoa tätä tuotantokautta vielä tehdään? Koko ajan takaravoissa hakkaa ajatus siitä, että sarja jää tauolle. EDIT: Ensi jakso on finaali? Fuck.

^Gannicus on mun ehdoton suosikki ollut alusta lähtien. :kuola: Ja harmittelin hahmon hetkellistä poistumista viime kaudella, mutta onneksi otettiin takaisin mukaan. Tuotu tosiaan lisää syvyyttä hahmoon, ja jos ei nyt jotain ihmeitä seuraavassa jaksossa tapahdu, niin saa luvan jatkaa ensi kaudellakin. ;)

Imdb:n mukaan seuraava jakso olisi tämän kauden viimeinen, eli näitä on yhteensä 10 episodia tässä kaudessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ekat kolme jaksoa vihdoin nähty, tää sarja on pitänyt katsoa jo pidemmän aikaa. Alkuun pienoinen pettymys, varsinkin nuo huvittavat liioitellut veriroiskeet aiheuttivat alkuun :face: -reaktion. Mutta kyllä se siitä parani ja nyt oon jo koukussa!

Spartacus ei ole koko kautena säväyttänyt, ikävä on andya. Crixuksesta oon nyt pitäny enemmän, kun ei ole niin ylimielinen kun ykköskaudella,
eikä niin pelokkaan näkönen kun blood et sandissa, mutta jokin saisi nyt alkaa vituttamaan sitä niin kasvais pallit takasin.

Veikkaan että Crixus uhrautuu muijansa takia ja pahistelee oikein kunnolla viimesessä taistelussa. Tai Cannicus uhrautuu jostain ihmeellisestä päähänpistosta. Tai Onanaeus. Voi olla että Cannicus uhrautuu just sen takia, että Onanaeus on menossa. eniveis, joku näistä tai kaikki kuolee ja muut sitten pääsee sen takia karkuun jippiii.

Mitäköhän ihmettä sitä sitten odottaa kun tää kausi nyt päättyy? sikiöasento?

Onko tosi että tähän 2.kauteen, eli vengeanceen ei saa suomenkielistä tekstitystä mistään!? Vanha isäukkoni innostu ykköskaudesta niin, että tämäki sillä pitäs kuulemma nähä. Mutta lempo vieköön, hän ei osaa tavuakaan lontoota!!

Onko tosi että tähän 2.kauteen, eli vengeanceen ei saa suomenkielistä tekstitystä mistään!? Vanha isäukkoni innostu ykköskaudesta niin, että tämäki sillä pitäs kuulemma nähä. Mutta lempo vieköön, hän ei osaa tavuakaan lontoota!!

Eipä löydy ei. Ja meinaa olla vähän sellasta lontoota et iteltäkin menee välillä puolet puheista ohi...

Aika hyvä tämä kauden finaali. Ei kestä odottaa ensi kautta :D

Harmittaa tuo Oenomauksen kuolema, mutta Gannicus ainakin selvisi.

Toivon myös, että tekisi tästä sen verran eroavan tosielämään, että orjakapinaa ei kukistettaisi.

Aika hyvä tämä kauden finaali. Ei kestä odottaa ensi kautta :D
/spoiler/

Tavallaan ehkä ihan hyvä ratkaisu, koska hahmolla ei loppujen lopuksi ollut enää mitään "tehtävää".

Jotenki oli pettymys kauden päätös. Ja mitä vittua
ne roomalaiset ei huomannu kun nää kaverit laskeutuu kilometrin korkuudesta vuorelta :D Glaberin(vai mikä lie sen roomalaisen molon nimi olikaan) kuolema oli hyvin antiklimaattinen samoin kuin Oenamiuksen. Liara saikin kuolla oli turha hahmo
Ja näähän nyt poikkeaa paljonkin faktasta tässä sarjaissa, useimpia nais hahmoja ei oikeasti ollut olemassa kuten ei myöskään Ashuria tai Gannicusta. Eikä myöskään ekan ja prequel kauden Batiatusta. Joten oikeasti tapahtunut loppu saattaa poiketa sarjan antamasta paljonkin sitten kun se eteen tulee.

^Gannicus itseasiassa oli yksi spartacuksen puolen johtajista: http://en.wikipedia.org/wiki/Third_Servile_War . Tuskin myöskään kaikkia orjakapinan ihmisten nimiä tiedossa :) Sitten alkukin perustuu osin ainakin, koska Spartacus tosiaan pakeni Capuasta Crixuksen kanssa ja parinkymmenen muun gladiaattorin kanssa.

Jos ne vetikin vähän vuoren sivusta ettei ollut näkyvyyttä ja tuolloin oli aika pimeää jo, kun he laskeutuivat vuorelta alas, joten vaikea huomata paria miestä

Itse tykkäsin kylläkin tuosta kauden vikasta jaksosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom