Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon hokenu tuota kokopäivän :DElcaco sanoi:They took our job! :D
Vihdoinkin onnistuin saamaan käsiini tämän Goobacks-jakson. Eilisestä lähtien on pyörinyt päässä tuo "they took err jeeeerrrrrbs!" -fraasi. :lol2:Elcaco sanoi:They took our job! :D
Pentele sanoi:South Park 807 the Jeffersons. Löytyy ainakin dc++:lla. Mickael Jacksonista ja USA:n poliisista on väännetty pilaa... Kelpo jakso
Ron Moss sanoi:http://64.62.175.49/~southpark/
Tunnus: cartman
Salasana: potpie
Löytyy kaikki South Park jaksot, myös uusin jakso 804 - The Passion Of The Jew
Taitaa johtua siitä, että kaivelet liian vanhoja juttuja...ant sanoi:Miksi mulla ei toimi ikinä nää Über kewlit, sairaan hauskat, parhaat palat, kasvoja läpsivät, riippuvuutta aiheuttavat linkit?
Yhtään liioittelematta huonoin South Park -jakso, mitä oon koskaan nähnyt. Täyttä paskaa. Ja kyllä - tajusin kyllä vertauksen presidentinvaaleihin.Juoppo sanoi:Noniin, uusi jakso S8EP08 Douche and Turd on vihdoin tullut ulos tuutista. Hyvä jakso, aiheena "yllättäen" vaalit ja äänestäminen. Hetkittäin erittäin sairasta matskua.
ant sanoi:toi 808 oli hyvä, varsinkin se ERITTÄIN realistinen, tyhmä, laatta lentää, pamautan tärykalvoni jotta en kuule, v***n kuvottavaa, tummanruskea musiikkikulttuuri biisi HAHAHA!
tummanruskeat ihmiset käyttää sanaa motherfucker tapahtumassa, kun ajattelu loppuu HAHA!