South Park - Season 8

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
gotto sanoi:

Siis ihan "download" linkistä pitäisi lähteä latautumaan. Kokeile eri selaimilla, jos lähtisi skulaamaan.

Onko muuten kenelläkään tietoa vastaavista dokumenteista South Parkista kuten esim. VH1 Goes Inside South Park? Mistä saa jne.?

Ron Moss sanoi:
Onko muuten kenelläkään tietoa vastaavista dokumenteista South Parkista kuten esim. VH1 Goes Inside South Park? Mistä saa jne.?
Ainakin Going Down To South Park -niminen dokumentti on netissä. Taisin vielä imuttaa tämän ihan joltain www-sivulta. Itse haluaisin nähdä pätkiä, joissa Trey ja Matt tekee South Parkin hahmojen ääniä. Baseketball-leffan loppupuolella Trey matkii Cartmania aika hauskasti, mutta elokuva on muuten täyttä tuubaa...

805-You got fucked in the ass-jakso on nyt saatavilla. Taas loistava jakso :kippis1:

Imutin http://mrtwig.net/ sivulta torrentilla ja nopeus oli leppoisat ~80kb/s

Nuo on vissiin kaikki real-media formaatissa, vai saako noita mistään avina? Siis tarkoitan tuota paikkaa johon piti olla nuo tunnukset ja jossa on älyttömän paljo noita jaksoja...

Taby sanoi:
805-You got fucked in the ass-jakso on nyt saatavilla. Taas loistava jakso :kippis1:

Imutin http://mrtwig.net/ sivulta torrentilla ja nopeus oli leppoisat ~80kb/s
Mä en oikein tykännyt. Ihan jees, mutta ei mikään Fat Butt and Pancake Head -tasoinen. :lol2:

Tomi sanoi:
Mä en oikein tykännyt. Ihan jees, mutta ei mikään Fat Butt and Pancake Head -tasoinen. :lol2:
Voi herranjumala toi oli jyvä jakso!! Tommosten juttujen jälkeen herää kysymys: Mistä/miten ihmeessä joku voi keksiä jotain noin hauskaa?!?!?!

Siitä lähti taas lataukseen pari jaksoa :thumbs: Tota uusinta ei saanut ladattua jostain syystä kokonaisena tuolta edelliseltä sivulta, mutta tuolta se lähti. :)
PRKL kun ois lisää levytilaa niin vois latailla isomman kasan noita. :evil:

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tomi sanoi:

Eeeee hele...imutin tuon jakson kun noin hehkutitte sitä ja olin nähny tuon kyllä ennenkin, mutta oli pakko katsoo uudestaan :D aivan loistava jakso :thumbs:

juu on vähä paska linkki, ei muuten mutta hidas kun ei jaksa 1Mbit laitos potkia ku 1kt/s....ei taida olla täälä päässä vika :D

Hahaha, mulla on koko ajan pyörinyt sen edellisen Suomessa nähdyn jakson Rob Schneider -trailerit päässä:

"Rob Schneider was an animal. Then he was a woman. And now, Rob Schneider is -- A STAPLER! And he's about to find out -- that being a stapler -- is harder than it looks! Rob Schneider is -- THE STAPLER! Rated PG-13."

"Rob Schneider is a Wall Street executive, with everything going for him. Only problem is -- he's about to become -- A CARROT! It's 24-carrot comedy! Rob Schneider is -- A CARROT! Rated PG-13."

"Rob Schneider, derp dee derp! Derp dee derpittee derpee derp! Until one day, a derpa derpa durba derp! Derp dee derp, -- da teetley tum! From the creators of -- DER -- and -- TUM TA TITTALY TUM TERPA DERP, Rob Schneider is -- DA DERP DEE DERP DA TEETLEY DERPEE DERPEE DUMB. Rated PG-13."

"Rob Schneider is a somewhat popular comedic actor who seemed to have it all, until one day, he came across a pot roast, and his life changed forever. Now he's sharing his body with an eight-year-old boy. And he's about to find out that being eight ain't so great. Rob Schneider is KENNY! Rated PG-13."

:hyper: :lol2:

Tomi sanoi:
Hahaha, mulla on koko ajan pyörinyt sen edellisen Suomessa nähdyn jakson Rob Schneider -trailerit päässä:

"Rob Schneider was an animal. Then he was a woman. And now, Rob Schneider is -- A STAPLER! And he's about to find out -- that being a stapler -- is harder than it looks! Rob Schneider is -- THE STAPLER! Rated PG-13."

"Rob Schneider is a Wall Street executive, with everything going for him. Only problem is -- he's about to become -- A CARROT! It's 24-carrot comedy! Rob Schneider is -- A CARROT! Rated PG-13."

"Rob Schneider, derp dee derp! Derp dee derpittee derpee derp! Until one day, a derpa derpa durba derp! Derp dee derp, -- da teetley tum! From the creators of -- DER -- and -- TUM TA TITTALY TUM TERPA DERP, Rob Schneider is -- DA DERP DEE DERP DA TEETLEY DERPEE DERPEE DUMB. Rated PG-13."

"Rob Schneider is a somewhat popular comedic actor who seemed to have it all, until one day, he came across a pot roast, and his life changed forever. Now he's sharing his body with an eight-year-old boy. And he's about to find out that being eight ain't so great. Rob Schneider is KENNY! Rated PG-13."

:hyper: :lol2:

Tuntu, että nuo ei koskaan lopu kun koko ajan tuli vain entistä älyttömämpiä elokuvia. Olen myös yksikseni naureskellut noille :lol2:

Tomi sanoi:

Kun näin ton ekaa kertaa nauroin koko loppu jakson. hah, naurattaa vielä tätä kirjoittaessakin. Ei voi edes käsittää mistä herrat oikeesti kaivavat nämä jutut :D

Tuo Tomin mainitsema Fat Butt and Pancake Head -jakso on kiistatta yksi SP:n parhaita jaksoja. Tosin J.Lo ja Ben Affleck voivat olla hieman toista mieltä.

"I´m been meaning to write a song or a poem but i have no talent" --
"Mom! Ben Affleck is naked in my bed!" :D

Mikäs sen jakson nimi on missä Mr.Garrison keksii uuden ajoneuvon? En tunnistanu sitä noista englanninkielisistä... On meinaa aika viilee "auto" :hyper:

_KO_ sanoi:
Mikäs sen jakson nimi on missä Mr.Garrison keksii uuden ajoneuvon? En tunnistanu sitä noista englanninkielisistä... On meinaa aika viilee "auto" :hyper:
Joo, se oli myös törkeen hauska. :lol2: :lol2:
Olikohan siinä jaksossa Ben Affleck (?)

Rob Schneider oli kyllä niin :lol2: .

Suositut

Back
Ylös Bottom