South Park- Season 15

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 51247
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Musta tuntuu et "yleisölle" ei taho riittää mitään.. Ootetaan vähän liikoja tekijöiltä.
Jos nykyset kaudet on ollu muka normaalia paskempa jne mitälie, niin kattokaa huviksenne jotain vanhoja jaksoja.

Aika kultaa muistot.

Musta tuntuu et "yleisölle" ei taho riittää mitään.. Ootetaan vähän liikoja tekijöiltä.
Jos nykyset kaudet on ollu muka normaalia paskempa jne mitälie, niin kattokaa huviksenne jotain vanhoja jaksoja.

Aika kultaa muistot.
Olen tuosta kovin eri mieltä. Mulla on jatkuvasti auton dvd-soittimessa nuo ensimmäiset 10 kautta, ja niille kyllä jaksan nauraa ihan jatkuvalla syötöllä.
Tällä 16. kaudella en ole edes hymyillyt kertaakaan. Ja haluaisin kyllä pitää tästä sarjasta, siitä se ei ole kiinni. Katsoin nuo alkupään jaksotkin ensimmäistä kertaa vasta "hiljattain", eli muutama vuosi sitten. Näin ollen aika ei voi kullata mitään.
No, tästä voisi puhua vaikka kuinka kauan. Mukava nähdä että jotkut edelleen kuitenkin pitävät, itse lähinnä toivon että alkuperäinen käsikirjoittajakaksikko palaisi taas yhteen ja sarja palaisi enemmän juurilleen.

ScottTenormanMustDie30.gif

"Mm, your tears are so yummy and sweet!"

No, tästä voisi puhua vaikka kuinka kauan. Mukava nähdä että jotkut edelleen kuitenkin pitävät, itse lähinnä toivon että alkuperäinen käsikirjoittajakaksikko palaisi taas yhteen ja sarja palaisi enemmän juurilleen.

Keitä tarkoitat alkuperäisenä kaksikkona? Stone ja Parkerhan on ollut alusta asti mukana ja tekevät ohjelmaa edelleen.

Keitä tarkoitat alkuperäisenä kaksikkona? Stone ja Parkerhan on ollut alusta asti mukana ja tekevät ohjelmaa edelleen.
Huomasin erheeni muokkausajan umpeuduttua, pahoittelen väärää tietoani. Kaveri sanoi että toinen noista olisi jättänyt käsikirjoitushommat. Anteeksi.

Joka tapauksessa mukavaa että sarja on edelleen suosittu vaikkei uusilla jaksoillaan olekaan old school -katsojien mieleen. Ehkä muutos onkin tehty vastaamaan uudemman ja nuoremman kohderyhmän mieltymyksiä tjsp.

Skippaa jakso. Ihan paska. Kuolee tylsyyteen kun katsoo tuon jakson...

Niin tarkoitatte sitä missä ne meni zipliningiin? Joo siis huonoin jakso ikinä, tai no joo onhan se superpitkä Coon jakso aika paha haastaja.Mut oli kyl kovaa kamaa toi uusin :)

Katotteko muuten streamina vai lataatteko jostain? Ite streamasin ennen mut kun alkoi tuleen niin pirusti toimimattomia linkkejä ja sit tuli kaikkia ihme adware codecceja ni pummin kaverilta inviten privatrackerille :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noi kaks edellistä jaksoo oli kyllä taas riemastuttavan ufoja :D eikä huono ollu tämä uusinkaa.

Tämä viimenen oli kyllä paras näistä tuoreista, aina kun Randylla alkaa meneen vähän överiksi niin parhautta luvassa. Tässä toki oli muitaki ku Randy mutta kuitenki.

SP on mahtava sarja! Itse olen alusta asti katsonut, on ollut hienoa seurata kuinka kieroutuneeksi käsikirjoitus/tarina on edennyt. Jaksaa vielä vanhaakin naurattaa...:lol2:

Tuo Halloween jakso oli kyllä yksi parhaista South Park jaksoista koskaan. Tosin, eipä näissä muissakaan ole ollut sen kummempaa vikaa. Mahtava kausi ollut.

Suositut

Back
Ylös Bottom