South Park- Season 15

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 51247
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tosin vanhat South Parkit naurattavat edelleen. Scott Tenorman Must Die! -jakso saa edelleen huulet korviin, mutta nämä uudet ei aiheuta mitään kutkutusta.. Nostalgiaa, vanhuutta, jotain muuta.. en tiedä :(
Kyseinen jakso on myös ylivoimaisesti omakin suosikkini. Itse tulee vieläkin katsottua lähes joka päivä vanhoja south park-jaksoja mtv:ltä, vaikka ne pyörivätkin siellä varmaankin jo viidettä vuotta. Olen sitä mieltä, että south parkissa parasta on aina ollut musta huumori ja tämän uusimman kauden vessahuumori ei kyllä todellakaan iske.

Tälle aivan uusimmalle kyllä nauroin. Jos samaan tasoon yltäisiin vielä jatkossakin, niin ei sarja ole aivan tuhoontuomittu.

Hyvä jakso taas, mutta jotenkin loppui ihan täysin kesken. Olin aivan 100 varma kun jakso eteni että tästä tulee moniosainen mutta hämmästyin kun kertoja vaan yksinkertaisesti selitti lopun tapahtumat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huonoin kausi tähän mennessä. Ja sanon tämän sydän verta vuotaen. Ensi kaudelle taas enemmän vittuilua ja yleistä keskisormen näyttöä joka suuntaan kiitos.

Suositut

Back
Ylös Bottom