South Park Season 12

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tätä on odotettu ja pitkään! Hyvin oli esillä kesän aiheita tossa ja sai kyllä nauraa :D

ps. Leffa oli kyl oikeesti ihan kauhee ja hyvä et sitä käsiteltiin :D

hyi kuinka irstaan koomisia ne raiskaus kohtaukset oli.

Cartmanin reaktio buttersin ampumiseen oli kanssa hyviä ''DUDE! you dont shoot guy in to dick! thats uncool''

No pikkasen liian hyvin taltioituja noi raiskaukset :urjo:

Mutta se munille ampuminen pelasti koko jakson. Viimeisen ampumisen jälkeen Cartamanin ilme oli kuin sillä Jokerilla niiden paskojen Batman-vitsien jälkeen :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun mielestä toi oli aika paska jakso. Mistä leffasta toi oli otettu toi flipperin päällä "pano"? Tuttu kohtaus, mut ei tule mieleen. Vika nyt oli Syvä Joki selkeästi.

1209 - Breast Cancer Show Ever
15.10.2008

6i8zys.jpg

Wendy gets in trouble when she threatens to beat up Cartman after school. No matter how fired up Wendy is, all bets are on Cartman. Everybody knows a girl can’t fight a boy and win.

Ehkäpä sitä itsekin odotteli vähän liikoja.. kyllähän tuossa pari aika hauskaa juttua oli, mutta..

Olen huomannut alkavani odottamaan joka jaksossa enemmän Randya. Se on nykyään ihan ehdoton suosikkini.

1113_dad_on_heroin_game.jpg

Olen huomannut alkavani odottamaan joka jaksossa enemmän Randya. Se on nykyään ihan ehdoton suosikkini.

1113_dad_on_heroin_game.jpg

Komp komp eli konppaan. Spin-off sarja Randylle voisi olla aika helvetin kova juttu.

Ei sillä, että itse seuraisin näin lapsellista sarjaa mutta näin olen kuullut.

Back
Ylös Bottom