South Park Season 12

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Rintasyöpä jakso on kyllä yksi parhaita south park jaksoja. En muista millon viimeksi olisin niin kovasti nauranut, kun Cartman vääntää paskat siihen mr. garrisonin pöydälle :D:D

Mjaa.Mitähän tost kakkososasta sanois. Enpä hirveesti tykänny.Kyl perusjaksot on mun mielestä parempii ku nää erikois-teemajaksot. Randykään ei tässä hirveesti naurattanu. Mutta joo. Lisää jaksoja joissa on Randy ja Cartman pääosissa. Ja mielellään normaaleja jaksoja. Nää erikoisväännökset on mun mielestä aina aika paskoja.

Samaa mieltä, en tainnut kertaakaan nauraa tässä 2. osassa.

Ite pidin hitosti tosta kiina-jaksosta :)

Mun mielestä oli ihan hyviä nuo Pandemic-jaksot.

Oli pakko taas nauraa niiden totaaliselle järjettömyydelle! Myös Craigin syväluotaavat kommentit oli loistavia :D

Jotenkin mennyt itsellä hassusti että alkuun näistä viime kausien jaksoista ei ole niin paljon perustanut. Koska sarjan historiaan mahtuu niin paljon täysosumia niin jotenkin odotukset on aina aivan pilvissä. Sitten myöhemmin kun joskuu katsoo uudestaan niin monet näistäkin on helvetin hauskoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
1212 - About Last Night
05.11.2008

1212_press_randy_partying.jpg

While the country celebrates, the President-elect catches everyone off guard when he arrives at the White House prematurely. From the Oval Office, the new Commander-In-Chief assembles his team and prepares for the job ahead.

Back
Ylös Bottom