South Park Season 12

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joo.. no olihan toi ihan katottavaa matskuu :) muttei ny ihan parhaasta päästä.. lisää odotellessa

Olihan toi s12e01 aika hulvaton :D osaa ne hankalastakin asiasta vääntää huumoria. Tänään oon kattellu kymppikautta ja toi wowijakso oli kyllä ihan huippu :D

Itse olin katsonut kaikki mahdolliset jaksot mitä south parkista on tehty(ovat vielä ipodissanikin & koneella) moneen kertaan, joten on kyllä pakko myöntää, ettei tämä jakso ollut niin hyvä, mitä odotin. Ihan okei kuitenkin, arvosanana +7-8.

Btw, sairain jakso ylivoimaisesti on S05E01 Scott Tenorman must die.

1202 - Britney’s New Look
Airdate: 2008-03-19

When the boys help Britney Spears get to the North Pole, they discover the shocking secret behind her popularity.

Britney Spears + Pohjoisnavan paalu.... :D

S11E10, sairas lause siitä:

"We don't want to jump to conclusions, but we're worried that maybe somebody kidnapped butters, sodomised him over and over again and then fed his genitals to wild animals"

En tiedä muista, mutta ite tipahdin totaalisesti :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heh ei helvetti miten kipeetä meininkiä tuossa uudessa jaksossa, IMO ainakin selvä parannus kaudenavaukseen. Tällaista lisää! :D

En tainnu tajuta.... hädintuskin ees hymähdin koko s02:n aikana... toivottavasti seuraava on taas parempaa settiä

Eipä ole 12. kausi alkanut lupaavasti. Eka jakso oli ihan ok, mutta tämä toinen oli yksi paskimmista jaksoista koskaan. Toivottavasti jaksot paranee jatkossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom