South Park Season 12

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lataatteko jaksot vai streamaatteko ne suoraan jostain?

En oo vuosiin katellu, ni voisin alottaa ottaa kiinni jostain aiemmista tuotantokausista. Ehdotuksia mistä voisin löytää niitä? Stream media ois parhautta :)

edit: joo, ylhäältä löytykin jo linkin sisältänyt viesti! KIITOS PALJON :D !! tietää ainakin mitä tekee välipäivinä seuraavan viikon aikana ;)

Lataatteko jaksot vai streamaatteko ne suoraan jostain?

En oo vuosiin katellu, ni voisin alottaa ottaa kiinni jostain aiemmista tuotantokausista. Ehdotuksia mistä voisin löytää niitä? Stream media ois parhautta :)

edit: joo, ylhäältä löytykin jo linkin sisältänyt viesti! KIITOS PALJON :D !! tietää ainakin mitä tekee välipäivinä seuraavan viikon aikana ;)

Itse olen käyttänyt MrTwig.net sivua ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Kannattaa vilkaista.

Kato mininovasta

Mikäs pipo se Ericillä on päässä tossa 4 minuutin kohdalla :lol2:

E: olikin lippis :f
Ja vieläpä Pakkis-lippis!

Ihan ok jakso, ehkä odotin vähän enemmän.. mutta katsotaan kuinka tää kausi lähtee käyntiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvä jakso, muttei loistava jakso. Alku lupaili kyllä jotain aivan mahtavaa, mutta meno vähän hyytyi sitten loppua kohden. Uskon kyllä silti, että tästä kaudesta tulee vähintään yhtä mahtava kuin aiemmasta, kunhan herrat Stone ja Parker vain saavat koneen taas kunnolla käyntiin.

Mjuu ihan käypä kauden aloitus tämä, olisi ehkä voinut enemmän repiä jotain kipeää huumoria tuosta aidsista mutta toimii näinkin. 7+ näin kouluarvosanana.

Komppailen edellisiä, eli ihan perushauskaa South Parkkia oli ensimmäinen jakso. Onko kellään muuten mitään aavistusta miksi Ericillä oli P-lippis päässä?

Mä en oikein osannut nauraa tuolle aids-jutulle. Anyway, seuraava tulee ilmeisesti viikon päästä? Mrtwig koitti jotain hämätä että tulisi kolmen tunnin päästä :hyper:

Komppailen edellisiä, eli ihan perushauskaa South Parkkia oli ensimmäinen jakso. Onko kellään muuten mitään aavistusta miksi Ericillä oli P-lippis päässä?

Philadelphia -leffas Tom Hanksilla oli aids, ja sillä oli kans tommonen lippis:

060530_philadelphia_vlg_1p.widec.jpg

Omasta mielestäni oli pieni petturi toi jakso, ois voinu olla paljonkin parempi ekojen parin minuutin perusteella. Ei siinä kyllä mitään, kyllähän tonkin katto mutta vähän oli vaisu verrattuna viime kauteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom