Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Höhlä, et tajunnut! Laitan nyt tähän vielä selvästi: Noi EI OLE ykkösiä ja kakkosia, vaan toi pienempi luku on SARJAMÄÄRÄ, ja prosenttiluku on PROSENTUAALINEN MÄÄRÄ SOTILASKYYKKYMAKSIMISTASI. Eli jos se on 100 TOISTOA, niin 75% siitä on 75 TOISTOA. Selkiskö?tjoo....noi sarjat on aika lyhkäsiä..... kun olen itse ajatellut pikkaisen pidempiä....kun mielestäni nuo 1 ja 2:set antaa mulle voimaa, mut nyt pitäis saada se kestävyys aikaan millä tehdään se sata toistoa omalla painolla! tietysti eihän sekään huonoa tee mutta kuinka käy sitten pidemmän sarjan koska kestävyyttä ja voimaa ei taida saada ihan samaan tahtiin?:dance:
Sitähän tuo tarkoittaa.Nyt todella tyhmä kysymys, mutta en oikein löytänyt suoraa kuvailua eli nyt vastatkaa vaan lyhyesti: tarkoittaako tuo sotilas -etuliite, että omalla painolla? Mm. sotilaskyykky, -penkki, -veto? Taisi olla sotilaspenkissä vielä jalat ylhäällä?
Ei muuta.
Ihmettelinkin jo kun kesti näin kauan että joku sanoo että toi ei tule toimimaan:D Ei se sitten ilmeisesti menekkään niin että voimaa ja kestävyyttä pystytään hakea samankaltaisella periaatteella...kiinnostavaa ois kyllä nähdä edes sikspäkki ite tekemässä edes toi eka treeni... enpäs usko, että alussa menee ees ekat sarjat kovinkaan hyvin. ei tossa oikein ole mitään järkeä. noin paljon noin pitkiä ja suhteellisen kovia sarjoja vaatii puolen tunnin palautukset vähintään per sarja.