sotapoliisiksi

Itsellä sama juttu, spolleksi pitäis hakea... Tosin poliisikouluun en ole menossa, vartijan "paskaan" hommaan vain haluan, sillä olen masokisti :D Mitkähän mahdollisuudet ois päästä ilmavoimien lentokentälle spolleksi? Edes pienillä suhteilla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Enpä tiedä Ilmavoimista, mutta useimmissa paikoissa Spolliin määrätään jotkut onnettomat kun ei muuten ole halukkaita. Santiksessa sitten taas on tunkua spolli-hommiin, tai ainakin oli silloin kun itse olin intissä. Silloin oli Santiksen portin spollit tykäreitä, mutta nykyään taitavat nekin olla jo SpolK:sta.

NP_NG sanoi:
Kuulemma se 270pv kun siellä postaat ja erikoistut spolleksi, niin sitten olisi KUULEMMA paremmat mahdollisuudet päästä kyttäkouluun. Niin olen kuullut aika virallisilta ihmisiltä.

Spol tuli käytyä aikanaan. Treenaus onnistui hyvin, ja mikä tärkeintä(silloin) homma oli suhteellisen mielekästä ja monipuolista.
Sain vielä pojoja poliisikouluun; toki oli muuta taustalla ja tärppäs.

Mutta (sorry ei tarkoitus loukata) HOIDA siviili kunnialla; pelkkä penkki ei auta. Ole monipuolinen, ja kenties ollaan vielä pari kentällä.

Valtava klisee, mutta se sinusta kiinni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom