Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Crusader sanoi:Itse en oikein perusta tuosta We were soldiersista, aika epäuskottavia kohtauksia mm. se gun-ho wanha ukko pistooleineen ja ylipäänsä se, että esim. Moore pasteeraa luotisateessa lähes suojautumatta halki elokuvan, vaikka ranskalaisten komentava upseeri ymmärrettiin ampua ensimmäisenä. Onhan se kai mahdollista että tilanne meni noin, mutta jotenkin ihmeelliseltä se vaikutti kun porukka makoilee pitkin aroa ja ammuskelee joka suuntaan, hiekkasäkkejä jostain ilmestyi mutta muuten ei vaikuttanut olevan mitään poteron tyylisiäkään kaivettuna. Ilmeisesti taistelu ei kestänyt vuorokauttakaan, mutta Mooren huolenaiheena oli että "vesi on lopussa", joka sai tilanteen näyttämään pahalta.
Taitaa olla lähinnä aatteellisista syistä.-sleeper sanoi:Kerropa Osku vähän perusteluja miksi B.o.b on niin anaalista?
Dreamer sanoi:-Saving Private Ryan
Elokuva ei kokonaisuudessaan ole niin mahtava, mutta se MAIHINNOUSU
demoni sanoi:-
-Wheels of terror - kuolema telaketjuilla -87
pohjautuu Sven Hasselin kirjaan.
Mä oon sen nähny joskuskauan sitten, eikös ne tuhonnu liekin heittimellä jonku peura lauman ? ei muista-Stone Cold- sanoi:Onkos kukaan nähny The Beast of War (taisi olla Peto -suom.)-nimistä leffaa, joka kertoo yhden ryssien
T-72 miehistön häröilystä Afganistanissa miehityksen aikana? Oli mielestäni ihan asiallinen...
Kevyt maito sanoi:Mikäs sen leffa nimi on, missä ne sakut yrittää tappaa surtchilli ?
Menevät brittien saarelle ja ovat britti uniformu päällä ja oma saksalainen alla. Ja paljastuvat sen oman uniformunsa takia.
se oli muistaakseni aikas hyvä.
DVD löytyi viime syksynä Anttilan tarjouskorista.-Wheels of terror - kuolema telaketjuilla -87
pohjautuu Sven Hasselin kirjaan.
Löytyykö tämä Suomen tekstityksinä jostain ??
Kiiinnostava !
En ole koskaan nähnyt tylsempää ja huonommin toteutettua sotaleffaaVeteen piirretty viiva
On muuten hyvä pätkä.Originally Posted by -Stone Cold-
Onkos kukaan nähny The Beast of War (taisi olla Peto -suom.)-nimistä leffaa,
Tarkoitan siis Band of Brothers ja Saving Private Ryan. Mikä lie ollut mielessä kun SVP kirjoitin.Oikein mainioita on molemmat BoB ja SVP mutta ei minun listalla pääse Top-3 kumpainenkaan.
Crusader sanoi:Itse en oikein perusta tuosta We were soldiersista, aika epäuskottavia kohtauksia mm. se gun-ho wanha ukko pistooleineen ja ylipäänsä se, että esim. Moore pasteeraa luotisateessa lähes suojautumatta halki elokuvan, vaikka ranskalaisten komentava upseeri ymmärrettiin ampua ensimmäisenä. Onhan se kai mahdollista että tilanne meni noin, mutta jotenkin ihmeelliseltä se vaikutti kun porukka makoilee pitkin aroa ja ammuskelee joka suuntaan, hiekkasäkkejä jostain ilmestyi mutta muuten ei vaikuttanut olevan mitään poteron tyylisiäkään kaivettuna. Ilmeisesti taistelu ei kestänyt vuorokauttakaan, mutta Mooren huolenaiheena oli että "vesi on lopussa", joka sai tilanteen näyttämään pahalta.