sormus ja treenit

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Itellä oli aikasemmin sormus treenin aikana sormessa ja kyllä oli kultaseppä tädin ilme näkemisen arvoinen kun vein sen "kiillotettavaksi".no kiillotushan ei auttanut vaan joutui sorvaamaan sormuksesta pintaa pois ,että sai naarmut lähtemään ja sitten vasta kiillotus.Suosittelen kyllä ottamaan pois oli mikä tahansa treeni kyseessä.Ja tietysti onnea iloisen perhetapahtuman johdosta:kippis1: .

Pelkästään mavessa pois, ei se muuten haittaa... muissa liikkeissä on hanskat kädessä...

Mulla on aina sormukset sormessa (kihla- ja vihkisormus). Ei ole vielä tähän päivään mennessä haitanneet yhtään.

Tosin tuo kihlasormus, joka on jo siis yli 15 vuotta vanha (HUI!) on aika kulahtaneen näköinen verrattuna emännän sormukseen. Mun sormuksesta on kaikki kuviot lähes hioutuneet pois ja taitaa se olla nykysin ohuempikin.

Joo, oishan ne tietty säilyny parempikuntosina, jos ois ne aina poistanu treenin ajaksi, mutta toisaalta, ei ne nyt niin hienoja ja kalliita oo ollu, joten antaa kulua vaan.

Ei kai joku ihan oikeasti edes harkitse pitävänsä sormuksia punttireenissä? :eek:

Eikö? Uralla on sellainenkin tapaus, että tehdessäni omaa treeni kaikessa rauhassa alkoi taljojen luota kuulua kauhea poru. Menin katsomaan että joko siellä oli joltain selkä irtipoikki tms. niin eikös siellä äijä tuskissaan roiku sormuksesta tankosilmukassa. Oli lyhyenä noussut penkille tankoa vaihtamaan ja livennyt, roikkui siinä käsi ojossa kun silmukka oli toisesta päästä kiinni täydessä pakassa, varpaat juur ja juur yltäen lattiaan. Sanoin sille sorry ja painoin pakasta löysät pois että sain sokan irti; hän sanoi uiuiui kun venyi vielä muutaman ylimääräisen sentin. Sormi jäi ehjäksi nirhamaa lukuunottamatta, mutta oli turvonnut kuin perkule; joutui varmaan katkaisuttamaan sormuksenkin, mutta tuskin kuitenkaan oli enää edes pyöreä. Kiva sitten jos on arvosormus, lääkärissä eivät paljon sääli noita, vaan hohtimilla poikki ja potilaalle taskuun...

Tuli just otettua sormus pois ja vilkaistua. Sehän on hemmetti vääntynyt ihan mutkille... Pitää varmaan alkaa ottamaan poies treenatessa.

Joku mullekkin tosiaan sanoi että jossain vedossa voi mennä soikeaksi ja tehdä pahaa sormelle.

Ei millään sormuksilla. :)

Aina sormus sormessa, myös töissä, jossa tulee nosteltua kaikenlaisia metallikappaleita, ja -tankoja.
En viitsi treenin takia ottaa pois, kun ei menoa haittaa.
Pyöreä ja kiiltävä se ei enää ole, mutta se ei ole minua tai emäntää haitannut, päinvastoin on nyt muotoutunut sopivasti, niin ei purista... :D

eihän ton sormuksen olemassaoloa edes huomaa. ei ole ikinä haitannu reeniä.
samea ja naarmuinen se kyllä on mutta pitäähän siinä käytön jäljet näkyä.

Ihan asian vierestä mutta oletteko koskaan mitanneet sormustanne ennen ja jälkeen "kiillotuksen" itsella semmonen kohtuullisen kokoinen silee levee sormus ja mittasin sormuksen piruuttani ennen ja jälkeen kiillotusta.. Saakeli oli 0.4mm kadonnut ulkohalkaisijasta.. Eihän tuo ole kuin 0.2mm paksuudesta joka on kaikkineen 2mm mutta on se 10% hävikki.. Hionta se on sanon minä eikä mikään kiillotus.. Itse ota sormuksen ainakin vastedes pois treenatessa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Itseäni tämä alkoi kiinnostaa, kun tuli vuoden vaihteessa vaihdettua tyttöystävän kanssa sormuksia :love:

Hieman pelottaa, että sormukseen tulee naarmuja kun karheaa tankoa puristaa lujaa.

Onnea!:)

Mä en ole sormuksissa mitään naarmuuntumista huomannut, vaikka pitkään pidin niitä koko ajan sormissa, treenatessa siis myös. Jossain vaiheessa vaan alkoi sattua etenkin ylä-ja alataljaa tehdessä ettei enää voi ajatellakaan treenaavansa sormukset sormissa.

Itse pidin hopeista pirunnyrkkiäni aina sormessa, kunnes huomasin sen kokoamisen vaikeutuneen kummasti. Sormus on vääntynyt puntilla sen verran, että palat eivät enää loksahda täydellisesti kohdalleen. Siksipä nykyään treenailen ilman.

Kaksi kantasormusta on tullut nuorempana katkaistua salilla, joten nykyään kaikki korut pois puntille mennessä. Taisivatpa mennä jopa scottissa kummatkin. Karhea tanko, surkea puristusvoima ja prässätty sormus ei ole toimiva yhdistelmä.

Sormukset rahapussiin treenin ajaksi, tosin muutaman kerran tullut terävä huomautus kun ei ole sormus ollu sormessa ku oon tullu kotia salilta =)

Pois. Kello ja kaulakorukin. Sen onnistuin jättämään jotenkin tangon alle kyykätessä. Saa ne takas, nopeasti tulee rutiinia.

En ole jaksanut repiä pois, vaikka varmaan järkevää oiskin. Tosin tuo nyt ei mikään jättisuuri ole, mutta toisaalta niin tukeva ettei väännykkään. Narmujahan siitä tulee mut so not, niinhän niitä tulee duunissakin.

Suositut

Back
Ylös Bottom