Sopiva ruokalista viikon varrelle

Olen noin 3 kuukautta sitten aloittanut itsenäisen kotona treenaamisen ihan kohtuu hyvillä tuloksilla. 30 sarjaa 15-18 kg käsipainoilla 2 kertaa viikossa (ma-to) ja muina päivinä punnertelua noin 100 kertaa tai yli.

Ongelmana on kuitenkin hoikkuus ja tämä oma ruokailu ei näytä tehoavan lihottamiseen ei sitten millään. Syön todella paljon ruokaa mutta niistä ei saa kylläkään kaloreita paljon paskaakaan. 175 cm pituutta ja painoa vain 53-54 kg. Käytän kreatiinia silloin tällöin ja nyt olen miettinyt Pro Gainerin ostamista. Jos jaksatte niin voisitte listata ruokalistoja jotka ylittäisivät tarvittavan kalorimäärän tai olisi edes lähellä sitä. Mitä itse syötte viikonpäivinä ja mikä auttaisi parhaiten lihasmassan kehittämisessä lyhyellä ajalla?

Kiitoksia :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei oo mulla tollasta ongelmaa... Painaisin varmaan tonnin jos en joka päivä kattelis mitä suuhuni pistän.

No mut lisää hiilihydraattien ja rasvojen määrää. Lasket vaikka viel kalorit ruuista mitä syöt ja vedät ne pilviin... Väkisin siin alkaa tulla painoa... Mut muista ny syödä proteiinejakin niin ei tuu kaikki löysänä.

Jos ei ihan raivo syömisellä tuu painoa mee lääkäriin sul on kilpirauhasen liikatominto.

Siis sä reenaat hauiskääntöä ja punnerruksia ja kyselet et miten saat massaa? :) Eihän tolla epäsäännöllisellä kreatiinillakaan saa mitään aikaan, mikäli lihakset ei saa tarpeeksi vastusta.

Meet salille, reenaat ja syöt paljon sekä monipuolisesti + muistat levätä tarpeeksi. Läskiähän on turha ottaa ainakin mikäli sinne alle ei juurikaan rakenna lihaksia. Emmä muust tiiä. :dance2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom