Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noin 169/60.Ihan mielenkiinnosta Nitelite, kuinka pitkä olet ja paljonko painat?
Arvelin vähän, että tää mun viesti ymmärretään väärin niin ruvetaas nyt sitte selittämään. Siis ideahan mulla ei ole vaan ja ainoastaan saada vatsalihaksia näkyviin, vaan itseasiassa melkein kaikki muut lihakset oikeastaan menee edelle (tosin ajattelin treenata kaikkea tasapuolisesti) Tein tän viestin siksi, että saisi tietää sen kuinka paljon saa sitä painoa olla, että vatsalihakset vielä näkyy läskin alta, kun samalla vatsasta näkisi helposti, että tuleeko se vaakaan kertyvä paino lihaksista vai läskistä. Oon aikoinaan ollu n. 30kg ylipainoinen ja ehkä ymmärrätte, että en tahdo enää siihen jamaan. Mukavampi on laihduttaa vaikkapa 5kg kerrallaan, kun ruveta vääntämään kuusinkertaista määrää pois elimistöstä (nyt menny vähän alle 2 vuotta ja painoa lähteny hiemän yli 25kg ja pituutta tullu 5-9cm lisää siintä mitä silloin oli).Omasta mielestä helpoin, ku alotat vaa reenaamaan. Mitä sillä on välii, paljon painat sillon, ku vattalihakset näkyy? Kyllä ne sielt alkaa näkymään ajan kanssa, kuha vaa reenailet ja dieettaat.
Omasta mielestä aika turhaa pyrkiä vaa saamaa vattalihakset näkymää btw, mut jokasen oma asia.
Arvelin vähän, että tää mun viesti ymmärretään väärin niin ruvetaas nyt sitte selittämään. Siis ideahan mulla ei ole vaan ja ainoastaan saada vatsalihaksia näkyviin, vaan itseasiassa melkein kaikki muut lihakset oikeastaan menee edelle (tosin ajattelin treenata kaikkea tasapuolisesti) Tein tän viestin siksi, että saisi tietää sen kuinka paljon saa sitä painoa olla, että vatsalihakset vielä näkyy läskin alta, kun samalla vatsasta näkisi helposti, että tuleeko se vaakaan kertyvä paino lihaksista vai läskistä. Oon aikoinaan ollu n. 30kg ylipainoinen ja ehkä ymmärrätte, että en tahdo enää siihen jamaan. Mukavampi on laihduttaa vaikkapa 5kg kerrallaan, kun ruveta vääntämään kuusinkertaista määrää pois elimistöstä (nyt menny vähän alle 2 vuotta ja painoa lähteny hiemän yli 25kg ja pituutta tullu 5-9cm lisää siintä mitä silloin oli).
Mulla noussu paino 73kg, mutta sen jälkeen ei meinaa millään nousta ylös :(
nyt oli flunssa tuossa välissä niin pääs putoomaan kilolla.
Syönti:
Aamu: Kaurahiutale 50g, maitoa 2dl
Lounas: mitä ikinä työpaikan ruokalassa on, välillä rullakebab
päivälline: 200g jauhelihaa, 100g tummaa makaronia
sali
Palkkari / super mega mass 2000+rahkaa
ilta: Rahkaa 250g + jugurttia + heraa
Oisko mitään vinkkejä miten sais painon nousuun vielä 80kg? tänks etukäteen
Lisäisin vielä tähän et 9vko tuota SS menossa jätin siis pois 2vko välistä jona oli flunssa
kuis monta 100000000kalorii syöt päivässä jos paino noussu 75kg? :O ja vielä yrität 80 kg lisää Kumarran sun massaas :D
Nooei läppä läppä.
rypsiöljyä otat jonkinverran (tarpeen mukaan) aamulla. ittellä toimii.
Mulla noussu paino 73kg[:aan]
...
Syönti:
Aamu: Kaurahiutale 50g, maitoa 2dl
...
Oisko mitään vinkkejä miten sais painon nousuun vielä 80kg [asti]?