Muutaman viikon päästä olisi tarkoitus lopetella tällä hetkellä päällä oleva dietti, joka ei ole mennyt täysin suunnitelmien mukaan. Se suuri hyöty tästä tosin on ollut, että tätä kautta on tullut hyvin selväksi se tosiasia, että meikäläinen on pidemmän aikaa syönyt liian vähän.
Nyt olen miettinyt ja laskeskellut sitä, että mikä meikäläiselle olisi sopiva kalorimäärä sitten, kun alan taas lisää massaa hankkia. Tarkoitus olisi sellainen, että rasvaa ei ihan valtavasti tulisi, mutta kaloreita saataisiin kuitenkin niin paljon, että lihasmassan kasvattaminen olisi edes teoriassa mahdollista ;)
Faktat:
Tämän hetken pituus ja paino: 177cm / 76kg.
Treeni: 3xpunttisali / vko, 2-3xKrav Maga / vko
Tavoitteet:
Saada lisää lihasta, mutta välttää turhaa läskistymistä.
Itse olen miettinyt niin, että 2800-3000kcal/vuorokausi olisi hyvä määrä. Olenko ihan pihalla vai olisiko oikea suunta?
Nyt olen miettinyt ja laskeskellut sitä, että mikä meikäläiselle olisi sopiva kalorimäärä sitten, kun alan taas lisää massaa hankkia. Tarkoitus olisi sellainen, että rasvaa ei ihan valtavasti tulisi, mutta kaloreita saataisiin kuitenkin niin paljon, että lihasmassan kasvattaminen olisi edes teoriassa mahdollista ;)
Faktat:
Tämän hetken pituus ja paino: 177cm / 76kg.
Treeni: 3xpunttisali / vko, 2-3xKrav Maga / vko
Tavoitteet:
Saada lisää lihasta, mutta välttää turhaa läskistymistä.
Itse olen miettinyt niin, että 2800-3000kcal/vuorokausi olisi hyvä määrä. Olenko ihan pihalla vai olisiko oikea suunta?