Sons of Anarchy - uusi TV-sarja *HUOM, sisältää spoilereita*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No emmä yleensä tykkää keskenkään jättää seasoneita..

Aww, sattuuko sua mun mielipiteet vai? Joo oot oikeessa, pitää olla aikunen mies, että tästä sarjasta saa jotai selkoa!!!!!!!!!!

edit: Näköjää sanoit tuolla edellisellä sivulla että "Toisaalta niin on moni muukin sarja vaikuttanut hyvältä alussa ja sitten on hiipunut.", Mun mielestä kaks ekaa, ja varsinki eka seasoni oli tosi hyviä, mutta tää kolmas ei ollu lähellekkää samalla tasolla. Mutta oon todella pahoillani jos satutin sun tunteita täällä, Niinku monella edelliselläkin postilla.

Et satuttanut, mutta kyseisen sarjan kolmannen kauden viimeinen jakso tai varsinkin viimeinen vartti oli yksi mun lyhyen elämäni paras pätkä mitä olen televisiosta katsonut. Mikään sarja ikinä ei ole tehnyt niin suurta vaikutusta kuin SoA:n kolmannen kauden viimeisen jakson viimeinen viisitoistaminuuttinen, se oli oikeasti niin kova pätkä etten pariin päivään tiennyt miten selviän seuraavaan kauteen asti. Ja tiedän pari muutakin tyyppiä jotka ajattelivat ihan samalla tavalla. Nythän on hyvä nähdä miten nämä pari muuta jotka katsovat tällä hetkellä kakkoskautta, kommentoivat tähän kolmannen kauden lopetukseen, joka sultakin on jäänyt paitsi.

Nythän on hyvä nähdä miten nämä pari muuta jotka katsovat tällä hetkellä kakkoskautta, kommentoivat tähän kolmannen kauden lopetukseen, joka sultakin on jäänyt paitsi.

Kohta on 2. kausi paketissa, kolmatta sen jälkeen. Sitten analyysiä.

Kohta on 2. kausi paketissa, kolmatta sen jälkeen. Sitten analyysiä.

Lopetuksen nähneenä ja silläkin uhalla että petyt kun sitä on hehkutettu, tiedän mitä vastaat.

Huhhuh, ei tätä turhaan ole hehkutettu, ei ole ikinä mikään sarja vihastuttanut, kuin Sopranos. Nyt kun katon tätä 2. kauden vikaa jaksoa,
ja vitun natsiadolf ja hänen tyttärensä pääseekin lähtemään, juuri kun luulin että ne saadaan nalkkiin. Kaiken lisäksi olen kokoajan odottanut, että milloin ne 3 raiskaria saavat samalla mitalla ja tapetaan/pistetään kärsimään loppuelämäksi

Tää sarja on todellakin onnistunut.

Kolmostuottari tuntui vähän heikommalta ja keskivaiheilla meinas jo mielenkiinto hieman herpaantua. Lopussa kauden heikkoudet kääntyi kuitenkin vahvuuksiksi ja meinas tulla mällit housuun kun tajus kui vitun hyvä tuo sarja oikeasti on.

MUTTA, oli tuo kolmonen jo ehkä hieman enemmän väkisinväännettyä kuin kaksi edellistä kautta. Hyvä, tai jopa huikea, mutta silti pienen pelon siemen kylvi mieleeni, että mihin suuntaan ja miten hyvänä sarja mahtaa jatkua.

No nyt on katottu kaikki 3 kautta. Edelleen hyvä, mutta 3. kausi olisi voinut olla erilaisempi ja uskottavampi. Nelosta ootellessa.

Ei ollut kovin vakuuttavaa, että Jaxin poikaa etsitään melkein koko kauden ajan, ja sit kun ollaan saatu jalka oven väliin, että päässään pojan luo, niin ei, on vielä muutama asia ennenkuin sitä ja tätä plaaplaaa. Jax ei edes ole raivon partaalla juurikaan, vaan kuuntelee silmät pyöreänä ja korvat höröllä, että joo, keskustelaa te vielä johtoportaan kanssa mitä teettä Jimmyn kanssa niin voin saada lapsen sitten vaikka ens vuonna, jos olen kiltisti? Se lapsi oli kuin joku pelinappula siinä, ja todellakin huomas että kyse on liiketoimista, eikä henkilökohtaista, mutta ei tuo nyt ollut uskottavaa, ettei isän reaktio ollut tuota kummoisempi.

Enkä muuten tainnut tajuta aivan sitä loppua (loput 15min?), olikone
yhdessä suunnitelleet, että Jax olisi rotta, ja saisi atf huoran nalkkiin ja ettei todisteita jää pollareille ja pääsevät vapaaksi, vai mitä niille nyt tapahtuu?

Enkä muuten tainnut tajuta aivan sitä loppua (loput 15min?), olikone
yhdessä suunnitelleet, että Jax olisi rotta, ja saisi atf huoran nalkkiin ja ettei todisteita jää pollareille ja pääsevät vapaaksi, vai mitä niille nyt tapahtuu?
Kyllä, koko helahoito Jaxin lavertelua myöten oli loppuun saakka käsikirjoitettua settiä.

Joo! :) Se huipensikin ton kauden hyvyyden joihinki sfääreihin.

Mitää tietooo, et millon 4. kausi alkaa jenkeis?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo nyt vähän kuninkaallista perässä sain katottua loppuun. Itkuhan siinä lopussa melkeen tuli kuinka hyvä tämä oli... Mielestäni tuo loppu oli juuri sellainen, että hyvän sarjan voisi jopa päättää tuohon ja niin minä ajattelenkin tällä hetkellä että se oli se finaali. Varmaan paras lopetus kaudelle mitä olen koskaan missään sarjassa nähnyt?
En olisi koskaan arvannut että se tilanne siellä klubitalon edessä olis ollut lavastettu
. On helpompi kestää syksyyn asti tällä tavoin ajatella sarjan loppuneen. :D

Mitäpä veikkaatte kuinka neljäs kausi jatkuu?
Toivottavasti ei olis mikään vankilakausi vaan tapahtumat olisi vapautumisen jälkeen

Eli en kehunut liikaa?? :)

Mitäpä veikkaatte kuinka neljäs kausi jatkuu?

Sanovat, "että jatkuu vankilareissun jälkeen ja kylä on muuttunut, uus sheriffi, uus pormestari.. Uus kaikki.. Kausi kertoo siitä miten SAMCRO sopeutuu 21. vuosisadalle."

Vois olla ihan erikseen thread jonka nimessä lukee että jenkkitahtiin, aika standardi tapa erinäisillä keskustelupalstoilla.

Sillä tavoin esim. tämä ketju on kotimaan tahtia ja yleistä keskustelua.

No en oikeen ymmärrä, miks joku katsoo näitä threadeja jos on kesken sarja ja pelottaa spoilerit. Kyseessä kumminkin jo "wanha" sarja. ;)

Kunhan selailin, mitä mieltä pakkis on sarjasta. Oliko yllätys? Ei ehdi kaikkea seurata ollakseen ihan ajan tasalla.

Vittu oon koukussa tohon, lusin kaks ekaa kautta aikalailla putkeen mehevässä darrassa:D Nyt tarvis käydä lainaan kolmas kausi, vähä kauhun sekaisin tuntein, koska joku tääl puhu et se sijoittus ekan kauden taakse, onko näin???toivottavasti ei..pakko mainita et näyttelijät on helvetin hyviä, ja se vanha poliisipäällikkö on kyl yks sympaattisimmista hahmoista ikinä.

Kolmoskausi jatkuu siitä mihin 2:nen jäi. En tiä, nyt kun ajattelee niin ei toi mikään mullistava sarja ollutkaan. Aika perus kamaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom