No emmä yleensä tykkää keskenkään jättää seasoneita..
Aww, sattuuko sua mun mielipiteet vai? Joo oot oikeessa, pitää olla aikunen mies, että tästä sarjasta saa jotai selkoa!!!!!!!!!!
edit: Näköjää sanoit tuolla edellisellä sivulla että "Toisaalta niin on moni muukin sarja vaikuttanut hyvältä alussa ja sitten on hiipunut.", Mun mielestä kaks ekaa, ja varsinki eka seasoni oli tosi hyviä, mutta tää kolmas ei ollu lähellekkää samalla tasolla. Mutta oon todella pahoillani jos satutin sun tunteita täällä, Niinku monella edelliselläkin postilla.
Et satuttanut, mutta kyseisen sarjan kolmannen kauden viimeinen jakso tai varsinkin viimeinen vartti oli yksi mun lyhyen elämäni paras pätkä mitä olen televisiosta katsonut. Mikään sarja ikinä ei ole tehnyt niin suurta vaikutusta kuin SoA:n kolmannen kauden viimeisen jakson viimeinen viisitoistaminuuttinen, se oli oikeasti niin kova pätkä etten pariin päivään tiennyt miten selviän seuraavaan kauteen asti. Ja tiedän pari muutakin tyyppiä jotka ajattelivat ihan samalla tavalla. Nythän on hyvä nähdä miten nämä pari muuta jotka katsovat tällä hetkellä kakkoskautta, kommentoivat tähän kolmannen kauden lopetukseen, joka sultakin on jäänyt paitsi.