Sons of Anarchy - uusi TV-sarja *HUOM, sisältää spoilereita*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Harmi vaan, että sitä pitää odotella tässä tovi jos toinenkin...

Miten mä olen tän missannut kokonaan, aloin vasta kattomaan. Kolmas jakso meneillään. Vaikuttaa hyvältä. Ron Pearlman rokkaa ja Peggy Bundy myös ;). Hyvä katella tässä hyytävän talven keskellä ja odotella ajokelejä, kun vasta syksyllä sain A-luokan kortin :)

Helmi sarja, kakkoskauden viimosen katselin tänään ja melko "mitävittua" olo jäi - kuulopuheiden perusteella syksyllä alkava kolmoskausi keskittyy aikaan ENNEN ykköskauden tapahtumia. Toivottavasti näin ei kuitenkaan ole, tuo päätösjakso ei todellakaan clousannut kaikkia juonikuvioita.

Aijai kun on loistava sarja, tsekkasin pariin päivään molemmat tuotantokaudet. Harmi että joutuu syksyyn asti odottamaan uusia. Mitä tuohon jatkumoon tulee, niin Kurt Sutterin suunnitelmien mukaan jatkuisi siis normaalisti, ja että pojat joutuisivat hieman isoimpiin kuvioihin mukaan.

Jep. Kakkosen lopettelin eilen ja täytyy sanoa että oli kyllä pirun kovaa matskua. Rollins oli todella kova. Ainoa mikä häiritsi oli se juutalainen näyttelijä Rollinsin pomona nationalistien puolella. Oliko ihan läpällä laitettu vai halusiko mies itse yrittää jotain ihan uutta, mutta hieman outo veto... Jos olisin bikeri niin haluaisin Peggyn naisekseni, näyttelee muuten pirun hyvin. Päässyt yli Al Bundysta selvästi...

Hyvä sarja mutta viime jaksossa jäi asia vaivaamaan. Eli se äijä joka tappoi sen meksikaani pomon pojan siinä burro kärryillä ja tatuoi sen hymynaaman mahaansa lopussa niin oliko sama kuin siellä kokouksessa joka lupasi kostaa sen tappo yrityksen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaikki jaksot nähty mitä koko sarjaa on tehty. Lisää odotellessa.

Hyvä sarja mutta viime jaksossa jäi asia vaivaamaan. Eli se äijä joka tappoi sen meksikaani pomon pojan siinä burro kärryillä ja tatuoi sen hymynaaman mahaansa lopussa niin oliko sama kuin siellä kokouksessa joka lupasi kostaa sen tappo yrityksen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hell_Followed

Tappaja oli Happy niminen kerholainen,oli varmaan siinä kokouksessa paikalla koska hänet valittiin tehtävään.

En oo sarjaa seurannu, mutta sen mitä tuossa joku päivä näin, niin jäi vähän ihmetyttämään päähenkilön olemus. Nuoresta jätkästä tuli vähän mieleen joku yläasteen kovis, selkä kyyryssä, kädet lökäpöksyjen taskuissa, rööki huulessa.

^ Joo no kun enemmän katsot niin veikkaan että mielikuva muuttuu. Jax on just sopivan rento sälli,
mitä nyt on alkanu viime aikoina saamaan stressiä noista Sonsien teoista kun on kuitenkin eniten "hyvis" tosta jengistä. Ne oli hienoja hetkiä kun se myllytti sitä ATF:n Kohnia.

Tig on kyllä ihan ehdoton ykkönen :D Kohtalaisen härö äijä ja se jäätävä katse sopii sille täydellisesti :D

En oo sarjaa seurannu, mutta sen mitä tuossa joku päivä näin, niin jäi vähän ihmetyttämään päähenkilön olemus. Nuoresta jätkästä tuli vähän mieleen joku yläasteen kovis, selkä kyyryssä, kädet lökäpöksyjen taskuissa, rööki huulessa.

Jossain haastattelussa tuosta mainittiin - ensimmäisissä jaksoissa tuo näyttelijä oli aika tarkkaan kopioinut (kävelytyyli, vaatteet yms.) olemuksensa joltakin oikealta Hells Angelsin jäseneltä. Ironisesti koeyleisö ei kuitenkaan ollut tykännyt, mielikuva "oikeista" bikereista kun oli vähän erilainen, joten myöhempiin jaksoihin sitä sitten muokattiin. :D

Happya näyttelevä David LaBrava on muuten myös Hells Angelsin jäsen.

Tasan viikon päästä polkaistaan kolmoskausi käyntiin, siihen asti pitää vielä pärjätä season trailerilla:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä olen vähän myöhäisherännäinen tämän sarjan suhteen: maratoonasin ensimmäisen kauden viime viikonlopun aikana. Alkuun vaikutti aika kankealta, ja olin ihan varma, etten jaksa seurata mitään moottoripyöräkerhoelvistelyjä kovinkaan kauaa. Toisin kuitenkin kävi, ja jouduin jatkamaan tokaan kauteen. Pitäis katsella senkin kaikki jaksot alta pois, niin pääsisi seuraamaan kolmoskautta suunnilleen reaaliajassa. Ykköskauden perusteella siis hyvinkin katsottava sarja, vaikkei mun vanhoja suosikkeja hakkaakaan. Em. arvio pitää tosin tarkastaa sitten toisen kauden jälkeen uudestaan.

kolmoskauden eka jakso koneella, tänään katsellaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom