Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän sama fiilis... festareille ei enää tahdo olla hinkua näin yleensä, mutta jos oikea bändi on paikalla niin voi olla eri asia. Katsotaan nyt.Alice in Chainsin takia pakko lähtee käymään.
Mun tekis kovasti mieli mennä, SLAYER ja Behemoth hotsittais ensisijaisesti, mutta 90% diggailen muistakin esiintyjistä (Iron Maiden olis kova vaikka kovin tiluliitä mulle onkin, ja Mötley Crüeta fanitin hulluna 12-vuotiaana joten sekin ois siisti nähdä). Ainoa mikä iskee kapuloita rattaisiin on perkele... HOTELLEISSA EI OLE TILAA :(
(Ei, mä en vittu todellakaan nuku teltassa...)
...Toki 1.lava sentään.Miten ihmeessä Slayer vetää noin aikaisin?? ma ei ymmärrä..
eiköhän Maiden vedä su viimeisenä? On kuitenkin pääesiintyjä ja suurelle (suomen)kansalle paljon tunnetumpi kuin Slayer.
Vartti Mainion HIM-avautuminen, koskee täysin eri päivää.
Itse olisin laittanut SLAYERIN lopettamaan lauantai-illan ja Himin veivaamaan su klo 15.00.
Saadaan ihmiset aikaisin sisään festareille ja ostelemaan festarikojuista kaikkea.
Melkein jokaisella festarilla laitetaan joku kova soittamaan tyyliin ensimmäisen päivän ensimmäisenä esiintyjänä.
Vituttaahan se toki. Varmasti Slayer fanit haluaisivat nähdä sen tyyliin päivän viimeisinä esiintyjinä.
Jepulis,
SLAYER JA BEHEMOTH. Siksihän tuonne mennään.
Lällällää mulla on 2 eri yöpaikkaa, joista valita.:D Kannattaa skipata Behemoth, ottaa isäntä mukaan ja mennä vaan sunnuntaiksi. Aika kuraa on lauantai muuten. Poislukien Behemoth, Stamina ja Alice in Chains.
Tuota olisin itsekin toivonut, mutta luojalle kiitos että Slayer edes tuolla on veivaamassa! ....vaikka mitä minä luojaa kiittelen kun saatana siitä on vastuussa.
Ihanan paskaa keliä luvattu.