Sonisphere 7-8.8.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hardza
  • Aloitettu Aloitettu
Alice in Chainsin takia pakko lähtee käymään.
Vähän sama fiilis... festareille ei enää tahdo olla hinkua näin yleensä, mutta jos oikea bändi on paikalla niin voi olla eri asia. Katsotaan nyt.

Menossa olen myös ! Ensimmäiset festarit ikinä, ja Iron Maidenia, Mötiköitä ja Volbeattia lähinnä menen katsomaan :) Noista lemppari on ehdottomasti Volbeat.

Mun tekis kovasti mieli mennä, SLAYER ja Behemoth hotsittais ensisijaisesti, mutta 90% diggailen muistakin esiintyjistä (Iron Maiden olis kova vaikka kovin tiluliitä mulle onkin, ja Mötley Crüeta fanitin hulluna 12-vuotiaana joten sekin ois siisti nähdä). Ainoa mikä iskee kapuloita rattaisiin on perkele... HOTELLEISSA EI OLE TILAA :(

(Ei, mä en vittu todellakaan nuku teltassa...)

Mun tekis kovasti mieli mennä, SLAYER ja Behemoth hotsittais ensisijaisesti, mutta 90% diggailen muistakin esiintyjistä (Iron Maiden olis kova vaikka kovin tiluliitä mulle onkin, ja Mötley Crüeta fanitin hulluna 12-vuotiaana joten sekin ois siisti nähdä). Ainoa mikä iskee kapuloita rattaisiin on perkele... HOTELLEISSA EI OLE TILAA :(

(Ei, mä en vittu todellakaan nuku teltassa...)

Jepulis,
SLAYER JA BEHEMOTH. Siksihän tuonne mennään. Loput on Bonusta ja niitähän riittää.(sunnuntain kattaus erinomainen) Noi aikataulut on aika hanurista. Behemoth la klo 13.10 2.lava ja SLAYER vittu su klo 15.00:rolleyes:...Toki 1.lava sentään.

http://fi.sonispherefestival.net/line-up/

Lällällää mulla on 2 eri yöpaikkaa, joista valita.:D Kannattaa skipata Behemoth, ottaa isäntä mukaan ja mennä vaan sunnuntaiksi. Aika kuraa on lauantai muuten. Poislukien Behemoth, Stamina ja Alice in Chains.

Miten ihmeessä Slayer vetää noin aikaisin?? ma ei ymmärrä..

Perus.

Saadaan ihmiset aikaisin sisään festareille ja ostelemaan festarikojuista kaikkea.
Melkein jokaisella festarilla laitetaan joku kova soittamaan tyyliin ensimmäisen päivän ensimmäisenä esiintyjänä.
Vituttaahan se toki. Varmasti Slayer fanit haluaisivat nähdä sen tyyliin päivän viimeisinä esiintyjinä.

eiköhän Maiden vedä su viimeisenä? On kuitenkin pääesiintyjä ja suurelle (suomen)kansalle paljon tunnetumpi kuin Slayer.

eiköhän Maiden vedä su viimeisenä? On kuitenkin pääesiintyjä ja suurelle (suomen)kansalle paljon tunnetumpi kuin Slayer.

Parahin Juzzi87.

Neljä postia ylempänä on OHJELMA !!! Tässä vielä kuvakin. Vartti Mainion HIM-avautuminen, koskee täysin eri päivää.

Itse olisin laittanut SLAYERIN lopettamaan lauantai-illan ja Himin veivaamaan su klo 15.00.

Mutta ei ilmeisesti ole sopinut SLAYERin aikatauluihin. Soittavat lauantaina vielä Stokiksen Sonispheressä.

sonisphere_aikataulu_2010.jpg

Vartti Mainion HIM-avautuminen, koskee täysin eri päivää.

Itse olisin laittanut SLAYERIN lopettamaan lauantai-illan ja Himin veivaamaan su klo 15.00.

Tuota olisin itsekin toivonut, mutta luojalle kiitos että Slayer edes tuolla on veivaamassa! ....vaikka mitä minä luojaa kiittelen kun saatana siitä on vastuussa.

Saadaan ihmiset aikaisin sisään festareille ja ostelemaan festarikojuista kaikkea.
Melkein jokaisella festarilla laitetaan joku kova soittamaan tyyliin ensimmäisen päivän ensimmäisenä esiintyjänä.
Vituttaahan se toki. Varmasti Slayer fanit haluaisivat nähdä sen tyyliin päivän viimeisinä esiintyjinä.

Kyllä, tuskasunnuntaillekin WASP heitettiin jo neljän maissa lauteille! Sillä kerättiin hävyttömästi ihmisiä paikalle. ;)

Jepulis,
SLAYER JA BEHEMOTH. Siksihän tuonne mennään.

Lällällää mulla on 2 eri yöpaikkaa, joista valita.:D Kannattaa skipata Behemoth, ottaa isäntä mukaan ja mennä vaan sunnuntaiksi. Aika kuraa on lauantai muuten. Poislukien Behemoth, Stamina ja Alice in Chains.

No nii ja leuhkitaan sitten vielä sillä. Prkl.

Olis kyllä yhdessä mökissä kuulemma tilaa. Täytyy harkita. Behemothia en tod jättäisi välistä. Slaves shall serve! Christians to the lions! Mitä sillä isännällä on Behemothin skippaamisen kanssa tekemistä? :lol2: Slayer on kuitenkin king of all että jos nyt yks olisi pakko nähdä niin se, ja hyvänä kakkosena Behemoth.

Homma vielä auki.

Tuota olisin itsekin toivonut, mutta luojalle kiitos että Slayer edes tuolla on veivaamassa! ....vaikka mitä minä luojaa kiittelen kun saatana siitä on vastuussa.

Niihä se on. Slayerista puhuttaessa: Kiitos Saatana! :haart:

Onko monikin ostanut Maiden Express liput ja päättänyt käyttää 130 euroa vain nähdäkseen Iron Maidenin? Vai olenko ainoa?

7. päivä ois Tshekin reissulta paluu, sit vois sunnuntaiks reissata Poriin kattoo Maidenia. Vittu ku porukka hannaa ja miettii ja pohtii ja kukaan ei tiiä lähteekö. Ois kiva ostaa jo sunnuntain lippu nyt mut kiva sit olla 90e köyhempi jos kyydit ja majoitus kusee totaalisesti..

Hukkasin sitten kahden päivän lippuni ja oli pakko käydä hakeen sunnuntaille uusi, hiukan harmittaa........... Mutta asiaan, tässä ois Maidenin settilista 1.8 Knebworthista Englannista:

1. The Wicker Man
2. Ghost Of The Navigator
3. Wrathchild
4. El Dorado
5. Dance Of Death
6. The Reincarnation Of Benjamin Breeg
7. These Colours Don't Run
8. Blood Brothers
9. Wildest Dreams
10. No More Lies
11. Brave New World
12. Fear Of The Dark
13. Iron Maiden

Encore:
14. The Number of the Beast
15. Hallowed Be Thy Name
16. Running Free

e.
Ihanan paskaa keliä luvattu.

No niinpä tietenkin.

^ Tuo setti tullaan mitä todennäköisimmin kuulemaan sunnuntainakin. Laitoin aikaisemmin Maidenin ekan keikan(Dallas) setin Final Frontier ketjuun, silloin soittivat muuten samat, mutta Wrathchildin tilalla soi Brighter Than A Thousand Suns ja Dance of Deathin paikalla oli Paschendale. Hiukan harmittaa ettei noita kahta tulla kuulemaan enää, varsinkin Paschendale olisi hieno nähdä/kuulla livenä :(

Ja jep jep, sadetta ja ukkostahan sinne lupaillaan. Sehän ei tietenkään menoa haittaa :)

Nyt ois yks kahden päivän lippu myynnissä hintaa 60euroa!

Back
Ylös Bottom