Sonisphere 7-8.8.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hardza
  • Aloitettu Aloitettu
Huomaa taas, miten vanhoilla parroilla munakin nousee muutaman vuoden tauon jälkeen pystyyn ilman sinisiä pillereitä, kun Kaarle Suuren ikäiset kikkelihevarit saapuvat soittamaan humppaa.

Onko teude ikinä nähnyt Maidenia livenä? no, kaikilla on omat mielipiteet... ja toisilla vaan vähän huonommat.

Kyllä tonne pitää mennä sitten näköjään..

Noh, pojat pojat. Ettei vaan taas menis musiikkimausta kiistelyyn. Turhanpäivästä. Toisaalta välillä viihdyttävää.

Asiaan. Muistan kun kersana selailin aina välillä porukoiden lp-levyjä ja niissä oli joissain siistejä kuvia kiertueilta ja konserteista. Esim jossain Scorpionsin tupla älppärissäkin pitkät tovit ihmettelin sitä ihmismassaa konserteissa. Väkeä silmänkantamattomiin. Sitä näkymää oon Suomessa yrittäny vissiin alitajusesti päästä livenä kokemaan ja toi Sonisphere Metallican aikaan oli jo melkosesti sinnepäin. Nyt yhtäkkiä mieleen pamahti tälläsia muistoja. Ehkä turhaa paskaa, mutta tulipa sanottua.

mötikkä, slayer, anthrax, alice coopper ja iron maiden voi jessus kyllä tonne on pakko päästä joko viihteelle tai sitte töihin :rock:

Just luen Mötley Cruen The Dirt kirjaa ja on kyllä äijillä ollut melkosta sekamelskaa toi meno sillon nuorena ja edelleen vetävät kovaa settiä ei muutaku kiitos ja :worship:

Jos tuonne nyt menen niin ihan vain Mötikän, Heaven&Hellin ja Cooperin takia. Iron Maiden ei iske itselle ei niin yhtään, sitä tuntuu olevan aina tarjonnassa muutenkin, olisi voineet sen Metallican ottaa pääesiintyjäksi.

Toivottavasti Ronnie parantuu tuohon mennessä, muuten alkaa olemaan siinä ja siinä viitsiikö nähdä vaivaa. Cooperilla kuulemma kova kiertue tällä hetkellä menossa.

Hieman vain epäilyttää tuo 75.000 kävijän määrä. Jos kerta viime vuonnakin oli jo järjestelyissä ongelmia.. ja mitä tuolla sitten lopulta näkee? Kuinka ajoissa olette menneet te jotka olette päässeet suoraan lavan eteen? Viikko?:D

Mitään tietoa tuleeko Metallica mahdollisesti stadiin tms areenalle 2010? Käsittääkseni tuo nykyinen kiertua jatkuu ainakin ensi keväälle.

Tulipa juuri luettua iltalehdestä että Maidenikin on tuonne saatu ja nyt olisi pakottava tarve hankkia liput. Hinta näemmä n. 125 euroa joka on tässä tilanteessa 125 euroa liikaa. Voi vitun vittu perkele ja kolmen päivän päästä menevät myyntiin :curs::curs::curs::curs::curs:

Ite oon ainakin 8.8 menossa jos intistä lomilla, Maiden on Maiden! Ja voi vaan kuvitella tuon kokoisella festareilla fiilistä kyseisen bändin kanssa.. Ei jumalauta!! :hyper:

Rock In Ri.. Pori? :rock:

Mua kyllä vois ahdistaa jos joutuisi sinne johonkin keskelle...:D Jos tuonne menee niin pakko päästä ihan eteen. Harmi vain tosiaan että Iron Maiden pääesiintyjänä.

edit. onko muuten mitään tietoa kuvataanko näitä keikkoja missään? Tuntuu hassulta jos ei tämän kokoisesta tapahtumasta tajuttaisi vetää kaikkea irti Suomessakin. Varsinkin tuo Metallican keikka kiinnostaisi nähdä dvd/blu-ray.

harmittavaan aikaan tulee liput myyntiin. Joulun alla ei taida olla 125 eekkeriä ylimääräistä. Maiden on nähty kyllä kertaalleen vaikkakin ainutlaatuinenhan tuo sonisphere on ja metallica oli jäätävän kova viime kerralla. Silti, 125 euroa on vitusti enkä mä kyllä molempina päivinä menis vaan silloin kun Maiden esiintyy.

Nuo isoimmat starathan ilmeisesti esiintyvät kaikki sunnuntaina, koska ovat lauantaina Ruotsin puolella keikoilla? Lauantaina varmaan pääesiintyjänä HIM jonka nyt voikin skipata.

Onko mitään tietoa, milloin yhden päivän liput tulis myyntiin?

Itseäni kiinnostaisi noiden VIP-lippujen tasokkuus. Onko niissä nyt mitään maksamisen arvoista? Itse en tod halua joutua nimittäin 75.000 ihmisen keskelle ja sitten iskeekin pisuhätä ja sieltä pitäisi selvityä vessaan ja takaisin(mahdotonta).

Jos noilla vipeillä pääsee omalle alueelle ja vessa lähempänä niin harkintaan voisi mennä.

Onko mitään tietoa, milloin yhden päivän liput tulis myyntiin?

Eipä löydy tietoa, pakko yrittää ostaa varmuuden vuoksi tuo kahden päivän lippu.

Itseäni kiinnostaisi noiden VIP-lippujen tasokkuus. Onko niissä nyt mitään maksamisen arvoista? Itse en tod halua joutua nimittäin 75.000 ihmisen keskelle ja sitten iskeekin pisuhätä ja sieltä pitäisi selvityä vessaan ja takaisin(mahdotonta).

Jos noilla vipeillä pääsee omalle alueelle ja vessa lähempänä niin harkintaan voisi mennä.

Missä tuollaisia vippilippuja mainostetaan?

Oli ainakin viime vuonna, luin jostain. Aika normiahan noi on keikoillakin että järjestäjä tarjoaa jotain ruokaa ja juomaa etc vipeille. Tiedä sitten milloin tulee mahd. myyntiin ja paljon maksaa.

Back
Ylös Bottom